پیام شهردار اهواز در پی جان باختن کارگر خدمات شهری شهرداری

تاریخ انتشار: شنبه 26 آبان 1397 | 20:50 ب.ظ
پیام شهردار اهواز در پی جان باختن کارگر خدمات شهری شهرداری زمان مطالعه: ۲ دقیقه “انا لله و انا الیه راجعون” حادثه دردناک جان باختن کارگر خدمات شهری شهرداری اهواز در اثر اصابت گلوله  موجب تاثر و تاسف شدید گردید. کارگری که با زحمت فراوان و شرافتمندانه  به انجام وظیفه می پرداخت و متاسفانه بر اثر سهل انگاری  که موجبات خطر آفرینی و حادثه سازی برای تک تک شهروندان را […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

“انا لله و انا الیه راجعون”

حادثه دردناک جان باختن کارگر خدمات شهری شهرداری اهواز در اثر اصابت گلوله  موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

کارگری که با زحمت فراوان و شرافتمندانه  به انجام وظیفه می پرداخت و متاسفانه بر اثر سهل انگاری  که موجبات خطر آفرینی و حادثه سازی برای تک تک شهروندان را به همراه دارد، دچار اصابت گلوله ای شلیک شده در هوا شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده ای را داغدار ، فرزندانی را بی سرپرست و جمعی را اندوهگین و ماتمزده کرد.

اینجانب به نوبه‌ی خود مراتب تسلیت، تعزیت و همدردی‌ام را با خانواده‌ی سوگوار و مصیبت دیده زنده یاد هاشم جلالی اعلام کرده واز درگاه خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای بازماندگان و همکاران داغ دیده آنان صبر و شکیبایی مسالت دارم‌.

یقینا آنچه می‌تواند التیام و تسکینی بر زخم دل خانواده ی ایشان و کاهش آلام و مصیبت‌های آنان باشد، رسیدگی فوری و دقیق در خصوص رسیدگی به وقوع ناامنی هایی اینچنینی جهت پیشگیری از تکرار حوادثی دلخراش و جانکاه است تا  این همراهی و همدلی زمینه آرامش و تحمل این مصیبت بزرگ را فراهم آورد‌.

باردیگر این مصیبت را به بازماندگان داغدیده آن مرحوم و خانواده بزرگ شهرداری اهواز که یکی از همکاران صدیق خود را از دست داد، تسلیت  عرض می کنم و از درگاه خداوند مهربان رحمت و غفران واسعه  را برای همکار گرانقدرمان و کارگر شریف شهرداری اهواز زنده یاد هاشم جلالی خواستارم.

                                                                                                                                               منصور کتانباف

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار