در دریافت مالیات سلیقه‌ای عمل نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مهر 1397 | 12:58 ب.ظ
در دریافت مالیات سلیقه‌ای عمل نمی‌کنیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با بیان این‌که باید در دریافت مالیات‌ها عدالت رعایت شود، گفت: در دریافت مالیات سلیقه به خرج نمی‌دهیم. به گزارش نخبگان، جهانشاه ارزانی بیرگانی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه ۱۴ مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی در سراسر کشور یک روشی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با بیان این‌که باید در دریافت مالیات‌ها عدالت رعایت شود، گفت: در دریافت مالیات سلیقه به خرج نمی‌دهیم.

به گزارش نخبگان، جهانشاه ارزانی بیرگانی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه ۱۴ مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی در سراسر کشور یک روشی را برای دریافت مالیات در حوزه مسکن اجرایی کرده است که این روش بر اساس شاکله شهرسازی تهران شکل گرفته است.

وی افزود: در این روشی که سازمان در نظر گرفته، نقاط ضعیف مانند شهرهای جنوبی و حاشیه‌ای کشور لحاظ نشده است.

ارزانی بیرگانی تصریح کرد: در این زمینه اگر قرار باشد دفترچه ارزش‌بندی املاک را در استان تهیه کنیم، نیاز است تا شش ماه بر روی آن کار شود و این موضوع در حالی است که با کمبود نیرو در سازمان مواجه هستیم.

وی با بیان این‌که سازمان امور مالیاتی به صورت همزمان در حال اجرای ۳۲ پروژه است، گفت: در قانون مالیات، یک زمان ۴۸ ساعته برای بحث پاسخگویی به نقل و انتقالات در نظر گرفته شده است. در این زمینه مشکلات سامانه‌ای و نیروی انسانی باعث بروز مشکلاتی شده بود که خوشبختانه در یک ماه گذشته این مشکلات حل شده است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان خاطرنشان کرد: اکنون ظرف مدت ۲۴ ساعت به بحث مالیات بر نقل و انتقالات مسکن پاسخ می‌دهیم و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

وی با بیان این‌که باید در دریافت مالیات‌ها عدالت رعایت شود، ادامه داد: در دریافت مالیات سلیقه به خرج نمی‌دهیم.

ارزانی بیرگانی با اشاره به کمبود نیرو در این سازمان خاطرنشان کرد: در بحث طرح جامع مالیاتی حتی از جابه‌جا کردن، انتصاب یا ارتقای نیروهای خود عاجز هستیم./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار