سهمیه گوشت گرم وارداتی برای مصرف خوزستان کافی نیست

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مهر 1397 | 17:13 ب.ظ
سهمیه گوشت گرم وارداتی برای مصرف خوزستان کافی نیست زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که خوزستان پس از تهران دومین استان توزیع کننده گوشت گرم وارداتی است، گفت: هر هفته حدود ۹ تا ۱۰ تن گوشت گرم گوسفندی وارد استان و از طریق عامل‌های توزیع در سطح استان توزیع می‌شود اما این میزان برای مصرف استان کافی نیست و باید افزایش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که خوزستان پس از تهران دومین استان توزیع کننده گوشت گرم وارداتی است، گفت: هر هفته حدود ۹ تا ۱۰ تن گوشت گرم گوسفندی وارد استان و از طریق عامل‌های توزیع در سطح استان توزیع می‌شود اما این میزان برای مصرف استان کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

به گزارش نخبگان، هادی سلامات در گفت‌وگویی، با اشاره به توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی در استان بیان کرد: گوشت گرم گوسفندی وارداتی مرتبا در استان در حال توزیع است و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: هر هفته حدود ۹ تا ۱۰ تن از گوشت گرم گوسفندی وارد استان و از طریق عامل‌های توزیع در سطح استان توزیع می‌شود. مردم می‌توانند با مراجعه به مراکزی که این گوشت‌ها را توزیع می‌کنند، نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که خوزستان پس از تهران دومین استان توزیع کننده گوشت گرم وارداتی است، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی وارداتی برای مصرف کنندگان ۳۷ هزار و ۳۰۰ تا ۳۸ هزار تومان است.

سلامات با بیان این‌که نیاز استان به گوشت قرمز حدودا روزی ۵۰ تن است، گفت: این میزان گوشت گرم وارد شده به استان قطعا برای مصرف کافی نیست و باید افزایش پیدا کند اما در کل توزیع به هر میزانی باشد در تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار تاثیرگذار است./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار