بازی پر هیجانی برابر خزر رودسر پشت سر گذاشتیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 تیر 1397 | 13:05 ب.ظ
بازی پر هیجانی برابر خزر رودسر پشت سر گذاشتیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان پس از پیروزی برابر خزر رودسر گرگان گفت:یکی از زیباترین و مهیج ترین بازی های این هفته در آبادان برگزار شد. به گزارش نخبگان، نصیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و موقعیت های زیادی روی دروازه ۲ تیم ایجاد شد. وی افزود:ما در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان پس از پیروزی برابر خزر رودسر گرگان گفت:یکی از زیباترین و مهیج ترین بازی های این هفته در آبادان برگزار شد.

به گزارش نخبگان، نصیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و موقعیت های زیادی روی دروازه ۲ تیم ایجاد شد.
وی افزود:ما در این دیدار قدر موقعیت های خود را بهتر دانستیم تا زمینه پیروزی تیم فراهم شود.
سرمربی شهید جهان نژادیان آبادان گفت: البته هر ۲ تیم برای پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی داشتند و این مهم باعث شد یکی از پر هیجانی ترین بازی های این هفته در آبادان رقم بخورد.
رتبه افزود:حریف را بخوبی آنالیز کرده بودیم ولی در خط دفاعی با مشکل برخوردیم و راحت به مهاجمان حریف اجازه فرصت سازی دادیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان گفت:برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر نیاز به تقویت تیمی داریم و برای جذب بازیکن بودجه لازم را نداریم و نیاز به حمایت بخش دولتی داریم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان گفت:امسال رقابت در لیگ برتر بسیار سخت شده ولی با تمام کمبودهایی که داریم تاکنون نتایج تقریبا خوبی کسب کردیم و کسب رتبه پنجم در نیم فصل اول برای ما فراتر از انتظار بود.
تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان در  هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر موفق شد میهمانش خزر رودسر را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد تا با ۱۸ امتیاز در رده پنجم این مسابقات قرار گیرد./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار