نمایشگاه روز جهانی صنایع دستی در اهواز برپا شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 خرداد 1397 | 20:16 ب.ظ
نمایشگاه روز جهانی صنایع دستی در اهواز برپا شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه نمایشگاهی از آثار هنرمندان صنایع دستی اهواز به مناسبت ۲۰ خرداد، روز جهانی صنایع دستی، در این شهرستان برپا شد. به گزارش نخبگان به نقل از روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، در این نمایشگاه ۲۰ هنرمند اهوازی آثار خود در رشته‎ های بافت سنتی، مصنوعات چوبی و سفالی، چهل ‎تکه‎ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نمایشگاهی از آثار هنرمندان صنایع دستی اهواز به مناسبت ۲۰ خرداد، روز جهانی صنایع دستی، در این شهرستان برپا شد.

به گزارش نخبگان به نقل از روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، در این نمایشگاه ۲۰ هنرمند اهوازی آثار خود در رشته‎ های بافت سنتی، مصنوعات چوبی و سفالی، چهل ‎تکه‎ دوزی، قلم ‎زنی روی فلزات، شیشه‎گری، چاپ باتیک و تراش‎سنگ‎ های قیمتی را در معرض نمایش و فروش قرار داده اند.
هدف از برپایی این نمایشگاه گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی و ایجاد بازار فروش برای صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی عنوان شده است.
رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اهواز در این زمینه گفت: هنگامی که اثری توسط صنعتگر خلق می‎شود باید بازاری برای فروش آن اثر داشته باشد و به همین دلیل در تلاش هستیم تا با برپایی چنین نمایشگاه‎هایی، بازارسازی برای این هنرمندان را در سطح شهرستان اهواز گسترش دهیم.
غلامرضا جلیلی‎نیا افزود:با توجه به نامگذاری سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان ‘حمایت از کالای ایرانی’ در صدد هستیم چنین نمایشگاه ‎هایی را با هدف ایجاد بازار فروش، به مناسبت ‎های مختلف برگزار و در کنار آن موضوع آموزش را نیز به صورت تئوری و عملی دنبال کنیم.
گفتنی است این نمایشگاه از یکشنبه ۲۰ خردادماه ۹۷ به مدت چهار روز در محل اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اهواز برپا است.
علاقه‎مندان می‎توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۲ با مراجعه به اداره میراث فرهنگی اهواز واقع در خیابان ۲۴ متری ـ روبه روی هتل پارس از این نمایشگاه و آثار آن دیدن کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار