به مناسبت سوم خرداد؛

مرکز تخصصی شیمی درمانی در خرمشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: جمعه 4 خرداد 1397 | 16:31 ب.ظ
مرکز تخصصی شیمی درمانی در خرمشهر افتتاح شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه مرکز تخصصی شیمی‌درمانی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان افتتاح و در آینده‌ای نزدیک به بیماران سرطانی و نیازمند شیمی‌درمانی خدمات ارائه می‌دهد. به گزارش نخبگان، به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر، مرکز تخصصی شیمی درمانی حضرت فاطمه زهرا(س) در تنها بیمارستان خرمشهر با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرکز تخصصی شیمی‌درمانی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان افتتاح و در آینده‌ای نزدیک به بیماران سرطانی و نیازمند شیمی‌درمانی خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش نخبگان، به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر، مرکز تخصصی شیمی درمانی حضرت فاطمه زهرا(س) در تنها بیمارستان خرمشهر با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، سردار احمد خادم شهدا فرمانده قرارگاه کربلا ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و  دیگر مسئولان خرمشهر افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه آیین گشایش مرکز تخصصی شیمی درمانی خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز چهار تخت بستری و دو تخت ایزوله دارد که با همت موسسه امدادگران عاشورا و پشتبانی دانشکده علوم پزشکی و سازمان منطقه آزاد اروند با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیون تومان احداث و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

نوراله طاهری با بیان اینکه تمام بیماران سرطانی و دیگر بیماران نیازمند شیمی درمانی می توانند از خدمات سرپایی این مرکز استفاده کنند، افزود: این مرکز ۱۴ تخت بستری و دو تخت ایزله دارد.

وی از ارائه خدمات رایگان به بیماران خرمشهری در این مرکز تخصصی شیمی درمانی تازه افتتاح شده خبر داد و گفت: قرار است در این مرکزخدمات به صورت رایگان ارائه شود که طبق توافق انجام شده موسسه امدادگران عاشورا داروهای مورد نیاز را تامین کرده و تامین تیم پزشکی و پرستاری نیز بر عهده دانشکده علوم پزشکی آبادان خواهد بود .

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان  با یادآور شدن اینکه بیماران نیازمند شیمی درمانی پیش از این به شهرهای همجوار همچون اهواز و دزفول مراجعه می کردند از افتتاح مرکز دیگری در آبادان خبر داد.

طاهری در این رابطه اظهار کرد: مرکزی شیمی درمانی همچون این مرکز و پیشرفته تر، قرار است ظرف یک تا دو ماه آینده در آبادان افتتاح شود تا بیماران آبادانی بتوانند از خدمات آن استفاده کنند./ مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار