دستور تاج برای بررسی اتفاق‌ ناگوار جام حذفی فوتبال در خرمشهر

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 | 00:22 ق.ظ
دستور تاج برای بررسی اتفاق‌ ناگوار جام حذفی فوتبال در خرمشهر زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای دستور پیگیری حواشی دیدار فینال جام حذفی در خرمشهر را صادر کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در واکنش به اتفاق ناگواری که برای یکی از هواداران استقلال در حاشیه دیدار فینال جام حذفی افتاد، دستور پیگیری لازم را صادر کرد. در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای دستور پیگیری حواشی دیدار فینال جام حذفی در خرمشهر را صادر کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در واکنش به اتفاق ناگواری که برای یکی از هواداران استقلال در حاشیه دیدار فینال جام حذفی افتاد، دستور پیگیری لازم را صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

“در کنار همه زیبایی‌های پنهان و پیدای فوتبال و حس زیبای لذت حضور در جام جهانی، صحنه تاسف آوری در حاشیه فینال حذفی باشگاه‌های کشور، دل‌ها را آزرد و قلب‌ها را رنجانید.

آن جا که  خبرنگاران؛ خبر تلخی را مخابره کردند و عکاسان تصویر دردناکی را به تصویر کشیدند.

چشم اسماعیل بهداروند عزیز، چشم جامعه فوتبال ما بود که متاسفانه در اثر اصابت سنگ، بینایی‌اش دچار نقصان شد.

فدراسیون فوتبال  ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، کمیته‌های اخلاق، انضباطی و حراست را موظف می‌کند تا هرچه سریع‌تر عوامل این بی نظمی‌ها را معرفی کنند.”

همچنین رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای از سازمان لیگ فوتبال و هیات فوتبال خوزستان خواست گزارش کاملی از علت بی‌نظمی‌های موجود از اتفافات رخ داده جهت طرح در جلسه که بدین منظور تشکیل می‌شود را ارسال کنند.

/ ایسنا

برچسب‌ها: ,
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار