سفیر اسپانیا: آماده انتقال تجربیات گردشگری به ایران هستیم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 | 03:32 ق.ظ
سفیر اسپانیا: آماده انتقال تجربیات گردشگری به ایران هستیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه سفیر اسپانیا در تهران گفت: آماده انتقال و تبادل تجربیات در زمینه توسعه گردشگری به ایران از جمله آبادان هستیم. به گزارش نخبگان ، ادواردو لوپز (EDUARDO LÓPEZ BUSQUETS) سه شنبه در دیدار با شهردار آبادان در این شهر اظهارکرد: قابلیت های خوبی در بحث گردشگری و اقتصادی در منطقه آزاد اروند و به ویژه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سفیر اسپانیا در تهران گفت: آماده انتقال و تبادل تجربیات در زمینه توسعه گردشگری به ایران از جمله آبادان هستیم.

به گزارش نخبگان ، ادواردو لوپز (EDUARDO LÓPEZ BUSQUETS) سه شنبه در دیدار با شهردار آبادان در این شهر اظهارکرد: قابلیت های خوبی در بحث گردشگری و اقتصادی در منطقه آزاد اروند و به ویژه آبادان وجود دارد و می توان در زمینه توسعه گردشگری آبادان تلاش کرد.
وی افزود: آمادگی داریم هیاتی از اسپانیا به منطقه اعزام و در معرفی جاذبه های گردشگری کمک کند.
لوپز گفت: تورهای گردشگری در ایران، گردشگران خارجی را بیشتر به شهرهای تاریخی شیراز، اصفهان و تبریز می برند و کمتر سایر مناطق گردشگری ایران از جمله آبادان را به آنها معرفی می کنند.
وی بیان داشت:باید با معرفی جاذبه های گردشگری و اقتصادی گردشگران را به این منطقه سوق داد تا با جاذبه های مختلف آشنا شوند.
سفیر اسپانیا در ایران گفت:با توجه به ویژگی فوتبالی آبادان و علاقه مندی مردم این شهر به فوتبال آمادگی داریم در خصوص اعلام خواهرخواندگی آبادان و شهر بیلبائو اقدام لازم را انجام دهیم.
شهردار آبادان نیز گفت:آمادگی انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگی با یکی از شهرهای فوتبالی اسپانیا را داریم.
حسین حمیدپور افزود: آماده استفاده از تجربیات اسپانیا در بحث زیباسازی ساحل رودخانه بهمنشیر و توسعه گردشگری این منطقه هستیم.
به گزارش نخبگان سفیر کشور اسپانیا صبح سه شنبه وارد منطقه آزاد اروند شد و به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان از شرکت فولاد کاوه خرمشهر دیدن کرد.
قرار است وی از باغ موزه دفاع مقدس آبادان و شلمچه نیز دیدن کند.
شهرستان های آبادان و خرمشهر در محدود منطقه آزاد اروند واقع هستند. / ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار