پروانه سلحشوری:فیلتر تلگرام به نگرانی‌های جامعه می‌افزاید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 | 03:21 ق.ظ
پروانه سلحشوری:فیلتر تلگرام به نگرانی‌های جامعه می‌افزاید زمان مطالعه: < 1 دقیقه اینکه تلگرام تا الان فیلتر نشده به دلیل مقاومت‌های روحانی بوده است نخبگان:پروانه سلحشوری؛ عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:یکی از شعارهای روحانی ادامه فعالیت تلگرام بوده است و اینکه مسئولین دولت وی اقدام به ترک این فضا کرده‌اند طبیعتا مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. خروج مسئولان این شائبه را برای مردم ایجاد کرده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینکه تلگرام تا الان فیلتر نشده به دلیل مقاومت‌های روحانی بوده است

نخبگان:پروانه سلحشوری؛ عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:یکی از شعارهای روحانی ادامه فعالیت تلگرام بوده است و اینکه مسئولین دولت وی اقدام به ترک این فضا کرده‌اند طبیعتا مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. خروج مسئولان این شائبه را برای مردم ایجاد کرده است که مسئولان در راستای فیلترینگ تلگرام، در حال خروج از این پیام رسان هستند، اما من فکر می‌کنم این اقدام در راستای آن است که آن‌ها علاقه و نظر خود را اعلام کرده‌اند و در عین حال حق انتخاب را به مردم داده‌اند و انتخاب آن‌ها را محدود نکرده‌اند.

امیدوارم تلگرام فیلتر نشود. فیلتر این پیام رسان قطعا و یقینا نارضایتی عمومی و جدی را به همراه خواهد داشت و به نگرانی مردم در جامعه دامن می‌زند. به نظرم مسئولان حتما باید به این موضوع توجه کنند و سعی نکنند که با خواست عمومی مقابله کنند. هرچند که بسیاری شخص رییس‌جمهور را در این موضوع مقصر می‌دانند اما باید بدانیم اقدام جدی آقای روحانی تاکنون این بوده که علی‌رغم انتقاداتی که شده، تلگرام هنوز فیلتر نشده است و این پیام رسان همچنان در دسترس مردم قرار دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که یک مقاومتی در این‌باره از سوی روحانی و تیم او وجود داشته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار