تعدیل زیرساخت‌های حاشیه اهواز با تخصیص ۳۳۰ میلیارد تومان در هر سال

تاریخ انتشار: شنبه 1 اردیبهشت 1397 | 14:15 ب.ظ
تعدیل زیرساخت‌های حاشیه اهواز با تخصیص ۳۳۰ میلیارد تومان در هر سال زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار اهواز گفت: اگر در ۴ سال متمادی هر سال ۳۳۰ میلیارد تومان به منظور برطرف کردن مشکلات زیرساخت‌ها اختصاص داده شود حداقل مسیر رفت و آمد مردم را می‌توان تعدیل کرد. به گزارش نخبگان منصور کتانباف در جلسه شورای برنامه‌ریزی عمرانی در شامگاه پنجشنبه درباره متروی اهواز اظهار داشت: تاکنون تنها ۶۰۰ میلیارد تومان پول […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار اهواز گفت: اگر در ۴ سال متمادی هر سال ۳۳۰ میلیارد تومان به منظور برطرف کردن مشکلات زیرساخت‌ها اختصاص داده شود حداقل مسیر رفت و آمد مردم را می‌توان تعدیل کرد.

به گزارش نخبگان منصور کتانباف در جلسه شورای برنامه‌ریزی عمرانی در شامگاه پنجشنبه درباره متروی اهواز اظهار داشت: تاکنون تنها ۶۰۰ میلیارد تومان پول نقد هزینه شده و همین مقدار نیز معوقه‌های دیگر متروی اهواز است که هنوز هم به سرانجام نرسیده است.

وی افزود: اگر یک رقم حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی یعنی رقم دقیق آن ۵۸۰ میلیارد تومان از منابع دولت به متروی اهواز اختصاص داده شود امیدواریم تا ۲۰ ماه آینده فاز اول قطار شهری به بهره برداری برسد.

شهردار کلان شهر اهواز درباره مناطق حاشیه شهر اهواز بیان کرد: وضعیت حاشیه شهر اهواز از خود شهر بدتر است؛ اگر در ۴سال متمادی هر سال ۳۳۰ میلیارد تومان به منظور برطرف کردن مشکلات زیرساخت‌ها و ابتدایی اختصاص داده شود حداقل مسیر رفت و آمد مردم را می‌توان تعدیل کرد.

وی درباره الزام دستگاه‌های اجرایی در تکمیل فرآیند کمربند سبز اهواز تاکید کرد و گفت: جلساتی در محضر وزیر راه و شهر سازی، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار کنید تا خواسته‌ها مطرح شود. شهر اهواز تنها شهری است که روزانه یک میلیون بشکه نفت تولید می‌کند و آلاینده‌های برای مردم و پول آن به سایرین می‌رسد./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار