هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

استقلال خوزستان و نفت آبادان برابر حریفان خود به تساوی رسیدند

تاریخ انتشار: شنبه 25 فروردین 1397 | 02:40 ق.ظ
استقلال خوزستان و نفت آبادان برابر حریفان خود به تساوی رسیدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه تیم های فوتبال استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر کشور برابر حریفان خود به نتیجه تساوی رضایت دادند. به گزارش نخبگان، شاگردان ویسی امروز، جمعه در یک دیدار مهم که کسب امتیاز در آن برای بقای این تیم در لیگ برتر اهمیت داشت، میهمان تیم پیکان بودند. در پایان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم های فوتبال استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر کشور برابر حریفان خود به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش نخبگان، شاگردان ویسی امروز، جمعه در یک دیدار مهم که کسب امتیاز در آن برای بقای این تیم در لیگ برتر اهمیت داشت، میهمان تیم پیکان بودند.

در پایان ۹۰ دقیقه بازی این دو تیم، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و استقلال خوزستان ۲۷ امتیازی شد و در همان رده سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

در حال حاضر سقوط تیم سیاه جامگان به لیگ یک مسجل شده است و تیم های پدیده، سپاهان و سپیدرود هر کدام با ۲۹ امتیاز به ترتیب در رده های یازدهم تا سیزدهم قرار دارند و تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران نیز با ۲۷ و ۲۴ امتیاز در رده های چهاردهم و پانزدهم جای گرفته اند.

همچنین امروز نفت آبادان در دیداری خارج از خانه رو در روی سپاهان قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. کرار جاسم برای نفت و ساسان انصاری برای سپاهان در این بازی گلزنی کردند. هر دو گل از روی نقطه پنالتی زده شد.

نفت آبادان نیز با ۳۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار