استاندار خوزستان:

زیرساخت های گردشگری خوزستان امسال توسعه می یابد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 فروردین 1397 | 11:51 ق.ظ
زیرساخت های گردشگری خوزستان امسال توسعه می یابد زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت:تکمیل و توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری در خوزستان از اولویت های امسال ما است تا بتوان در راستای ایجاد فرصت شغلی گام های عملی برداشت. به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرکز سیار راهنمایی، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی وابسته به جمعیت هلال احمر خوزستان در محل پلیس راه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت:تکمیل و توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری در خوزستان از اولویت های امسال ما است تا بتوان در راستای ایجاد فرصت شغلی گام های عملی برداشت.

به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرکز سیار راهنمایی، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی وابسته به جمعیت هلال احمر خوزستان در محل پلیس راه قدیم اهواز – اندیمشک در گفت و گو با خبرنگاران افزود: خوزستان با آب و هوای متنوع و چهارفصل به ویژه در ایام نوروزی از جاذبه های مهم گردشگری در کشور است از این رو فعال کردن صنعت گردشگری به معنای واقعی کلمه می تواند خوزستان را در ردیف مقاصد نخست گردشگران تبدیل کند.
وی وجود سه اثر جهانی ثبت شده در یونسکو وجود مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس،بقاع متبرکه، مناظر طبیعی و تاریخی ، رودخانه ها و تالاب ها را از جاذبه های گردشگری خوزستان بیان کرد و گفت: سرمایه گذاری در صنعت گردشگری صرفه اقتصادی بالایی دارد.

* افزایش ۲۰درصدی تعداد سفر به خوزستان
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در روزهای آغازین تعطیلات نوروزی، تعداد سفرها در این استان ۲۰درصد نسبت مدت مشابه پارسال افزایش نشان می دهد افزود:ستاد نوروزی و دستگاه های اجرایی اعم از میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، پلیس ، اورژانس ، آموزش و پرورش ، شهرداری ، و جمعیت هلال احمر با هماهنگی و تلاش شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی هستند.
شریعتی گفت: در همه جاده های ورودی خوزستان، کمپ های نوروزی و امدادرسانی و راهنمای گردشگران فعال هستند و تردد و ترافیک جاده ای در مسیرهای اصلی، روان و در مواردی سنگین گزارش شده است.

** توصیه های استاندار خوزستان به مسافران نوروزی
استاندار خوزستان به مسافران و گردشگران نوروزی که عازم خوزستان هستند توصیه کرد با صبر و حوصله رانندگی کنند و برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام ،د و به هشدارهای پلیس راه توجه کنند.
رعایت مسایل ایمنی و بهداشتی و همکاری نزدیک با ماموران پلیس از دیگر توصیه های استاندار خوزستان به مسافران و گردشگران نوروزی بود.
وی ابراز امیدواری کرد مسافران نوروزی با بهره گیری از نقاط دیدنی و جاذبه های طبیعی و معنوی ، خاطره خوبی از سفر به خوزستان داشته باشند.
به گزارش نخبگان استاندار خوزستان همچنین ظهر روز شنبه از پست امداد و نجات نوروزی’ آب تیمور’ در ۱۵ کیلومتری جاده قدیم اهواز – خرمشهر در نزدیکی اردوگاه شهید حبیب اللهی دیدن و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زائران و کاروان های راهیان نور قرار گرفت.
شریعتی همچنین با ماموران پلیس راه و دژبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در این منطقه مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستند دیدار و گفت و گو کرد.
بیشتر یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از طریق جاده ۱۲۰کیلومتری اهواز – خرمشهر قابل دسترسی است./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار