آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافری خوزستان در ایام نوروز

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 اسفند 1396 | 13:06 ب.ظ
آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافری خوزستان در ایام نوروز زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، گفت: ۲هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند. به گزارش نخبگان، یوسف عابدینی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، گفت: ۲هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

به گزارش نخبگان، یوسف عابدینی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: این تعداد ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای است که با ظرفیت ٣٨ هزار و ۶٠٠ صندلی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: رقابتی شدن شدید بازارها، توسعه شبکه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف کنندگان موجب شده است تا مشتری مداری به مهمترین مزیت رقابتی برای شرکت‌های مسافری تبدیل شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی، تصریح کرد: ۲هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

عابدینی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از ٢٣ اسفند آغاز می‌شود و تا ١۵ فروردین ماه ٩٧ ادامه دارد، عنوان کرد: این مدت زمان فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مناسب به میهمانان و مسافران نوروزی است که مدیران شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند از این فرصت برای ایجاد خاطره و تجربه خوب از سفر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای مسافران استفاده کنند.

وی ادامه داد: ایمنی سفر و کیفیت خدمات ارائه شده در طول سفر از مهمترین انتظارات مسافران هستند. این دو مورد از مهمترین عوامل ایجاد حس وفاداری و رضایتمندی مسافران است و موجب تکرار سفر با وسایل نقلیه عمومی خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: در طول ایام نوروز بازرسان اداره کل راهداری با همکاری پلیس راه بر فعالیت کلیه شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان به منظور ارتقای ایمنی و خدمات رسانی به مسافران اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار