در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی محقق شد؛

رکورد تولید بیش از ۶۲۰ هزار تن شکر برای نخستین‌بار

تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1396 | 14:38 ب.ظ
رکورد تولید بیش از ۶۲۰ هزار تن شکر برای نخستین‌بار زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تولیدبیش از ۶۲۰ هزار تن شکر در این شرکت خبر داد و گفت: برای نخستین بار است که شاهد تولید این میزان شکر توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هستیم و این عدد رکوردی جدید در تاریخ این شرکت است . نسیم صادقی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: با همت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تولیدبیش از ۶۲۰ هزار تن شکر در این شرکت خبر داد و گفت: برای نخستین بار است که شاهد تولید این میزان شکر توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هستیم و این عدد رکوردی جدید در تاریخ این شرکت است .

نسیم صادقی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: با همت تلاشگران عرصه کشاورزی و صنعت و با برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته٬ میزان تولید شکر در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امسال از سطح قابل برداشت ۶۲ هزار هکتاری٬ به حدود ۶۲۰ تا ۶۳۰ هزار تن شکر خواهد رسید.

وی افزود: تحقق تولید این میزان شکر برای نخستین بار است که در تاریخ توسعه در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی محقق می‌شود و تولید حدود ۶۲۰ تا ۶۳۰ هزار تن شکر، رکوردی در تولید شکر به حساب می‌آید.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تصریح کرد: واحدهای هفت‌گانه شرکت توسعه نیشکر امسال موفق شدند به ظرفیت اسمی خود که حدود ۱۰ تن شکر در هکتار است، برسند که این میزان٬ رقم قابل توجهی در استانداردهای جهانی تولید شکر از نیشکر محسوب می‌شود.

وی در خصوص سیاست‌ها و برنامه‌های کلی این شرکت گفت: مدیریت مصرف آب و استفاده بهینه از آن، رعایت تمام استانداردها در همه واحدها، نقش جدی در تنظیم بازار قند و شکر در کشور و کنترل و تامین نیاز این بازار، تولید ۳۳ میلیون لیتر الکل و سایر محصولات صنایع جانبی و تلاش برای تعمیق تعاملات اجتماعی بخشی از سیاست‌ها و برنامه‌های مورد نظر این شرکت است.

صادقی ادامه داد: رعایت حداکثری استانداردهای زیست محیطی، کشاوزی اکولوژیک، گسترش تحقیقات و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در راستای فعالیت بخشیدن به رویکردهای اقتصاد مقاومتی و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار و تحقق تولید و توسعه اقتصادی و اجتماعی متوازن و غنا بخشیدن به رویکردهای کشاورزی اجتماعی و همکاری فنی و تخصصی در حوزه ایجاد میکروکلیمای (خرداقلیم) محیط زیستی در منطقه از اهم برنامه‌های شرکت توسعه نیشکر است ./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار