معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

جای نگرانی از بابت تامین مایحتاج شب عید مردم وجود ندارد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1396 | 13:36 ب.ظ
جای نگرانی از بابت تامین مایحتاج شب عید مردم وجود ندارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این اطمینان را می‌دهم که همه تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام عید در خوزستان دیده شده است و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.  به گزارش نخبگان ، ابراهیم نجفی، اظهار کرد: باید کمک شود و به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این اطمینان را می‌دهم که همه تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام عید در خوزستان دیده شده است و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد. 

به گزارش نخبگان ، ابراهیم نجفی، اظهار کرد: باید کمک شود و به نوعی بار روانی شب عید و قیمت اقلام از دوش مردم برداشته شود زیرا مردم همیشه نگرانی‌ها و تب و تاب ایام عید را دارند.

وی افزود: این اطمینان را می‌دهم که همه تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام عید در خوزستان دیده شده است و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: طرح نظارتی در استان آغاز شده است و در این بازرسی‌ها علاوه بر نظارت روی کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، گوشت و مرغ، بر روی کالاهای حساس و مورد نیاز مردم در ایام عید کنترل انجام می‌گیرد.

نجفی بیان کرد: در این طرح نظارتی که از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات عید نیز ادامه خواهد داشت، نظارت‌ها بر روی کالاهایی از جمله آجیل، کیف، کفش، لوازم آرایشی و اقلام بهداشتی که از کالاهای پرمصرف در ایام عید هستند انجام می‌شود.

وی گفت: گشت‌های مشترکی با دستگاه‌های مختلف از جمله با اداره اماکن، اداره استاندارد، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی انجام می‌گیرد تا در این ایام شاهد تخلفات نباشیم و در این زمینه ضرورت دارد تا دستگاه‌ها در کنار هم باشند. / ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار