شهرداری اهواز نسبت به مسایل بحران این کلانشهر بی‌تفاوت است

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 بهمن 1396 | 17:39 ب.ظ
شهرداری اهواز نسبت به مسایل بحران این کلانشهر بی‌تفاوت است زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخبگان/ مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: شهرداری نسبت به مسایل بحران در کلانشهر اهواز بی‌تفاوت است در حالی که شهرداری اهواز باید به صورت جدی پای بحران شهر اهواز باشد.  کیامرث حاجی زاده افزود: وضعیت شهرداری در بحران های شهر اهواز در حد حضور در جلسات است از شهرداری می خواهیم نسبت به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخبگان/ مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: شهرداری نسبت به مسایل بحران در کلانشهر اهواز بی‌تفاوت است در حالی که شهرداری اهواز باید به صورت جدی پای بحران شهر اهواز باشد.

 کیامرث حاجی زاده افزود: وضعیت شهرداری در بحران های شهر اهواز در حد حضور در جلسات است از شهرداری می خواهیم نسبت به تعهداتش در ستاد بحران اقدام کند.
مدیریت بحران استانداری خوزستان مربوط به کل خوزستان است و تنها متعلق به شهر اهواز نیست، لذا شهردار به عنوان رییس ستاد بحران شهر اهواز یا معاون شهردار باید در همه جلسات ستاد بحران حضور داشته باشند.
۱۳ سالن چند منظوره مدیریت بحران در کل خوزستان وجود دارد که بیشتر شهرها این سالن ها را بازگرداه اند اما شهرداری اهواز سالن چند منظوره بحران اهواز را که به فرهنگسرا تبدیل شده هنوز بازنگردانده است.
در مساله تخریب چند منزل مسکونی در منبع آب اهواز شهرداری و عوامل آن پس از ما بر سر حادثه رسیدند و با ورود مستقیم شخص استاندار تخلیه و تخریب ۴۰ خانه انجام شد. / ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار