معرفی برگزیدگان پنجمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 بهمن 1396 | 00:17 ق.ظ
معرفی برگزیدگان پنجمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه پنجمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار و برگزیدگان این دوره معرفی شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، پنجمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه در روزهای پنجم تا هفتم بهمن‌ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد. در این ماراتن حدود ۶۰ نفر از ۱۵ استان کشور شرکت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پنجمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، پنجمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه در روزهای پنجم تا هفتم بهمن‌ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

در این ماراتن حدود ۶۰ نفر از ۱۵ استان کشور شرکت داشتند و در سه محور ایده‌های خود را ارائه کردند. این ماراتن روز گذشته با معرفی تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

در پایان تیم dragons از اهواز با ارائه یک ایده درخصوص ارایه خدمات صوتی به کاربر و تیم smartits از اهواز نیز با ارائه ایده اشتراک بریده کتاب و قطعات محتوا برای فروش محتوا، رتبه‌های اول و دوم مسابقه را کسب کردند. همچنین تیم arena از همدان با ایده ارائه اطلاعات مکان محور به کاربر موفق به کسب رتبه سوم این ماراتن شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار