۴کشته در حوادث رانندگی روز گذشته خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 30 دی 1396 | 18:28 ب.ظ
۴کشته در حوادث رانندگی روز گذشته خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس پلیس راه خوزستان گفت: برای تردد در محورهای شمالی استان خود رو ها به زنجیر چرخ مجهز شوند . به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت و گویی با اشاره بارش باران و برف در محورهای شمالی و پدیده گرد و خاک در شهرهای جنوبی و شرق استان اظهار کرد: در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس پلیس راه خوزستان گفت: برای تردد در محورهای شمالی استان خود رو ها به زنجیر چرخ مجهز شوند .

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت و گویی با اشاره بارش باران و برف در محورهای شمالی و پدیده گرد و خاک در شهرهای جنوبی و شرق استان اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل گرد و خاک در شهرهای جنوبی و شرقی استان مثل بهبهان، امیدیه و ماهشهر کاهش دید وجود دارد ولی این غلظت در حال کاهش است و در پی آن شعاع دید افزایش می یابد که بر این اساس محدودیتی در این محورها نداریم.

وی افزود: صبح امروز به دلیل بالا بودن میزان غلظت ها و کاهش دید افقی در برخی محورها مثل محور اندیمشک تردد خودروهای سنگین مخصوصا تانکرهای ترانزیتی ممنوع بود ولی در حال حاضر تردد در این مسیرها برقرار است.

رییس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه بارش باران و برف در محورهای شمالی آغاز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در محورهای ایذه – دهدز بارندگی وجود دارد و در محور اندیکا – چهارمحال بختیاری، گردنه های تاراز و چری بارش برف داریم که در این محورها مشکل خاصی وجود ندارد ولی باید رانندگان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دولتشاهی با بیان اینکه امروز حادثه ای در محورهای خوزستان نداشتیم ولی در حوادث رانندگی روز گذشته چهار کشته داشتیم، عنوان کرد: روز گذشته در جاده آبادان خودرویی به دلیل عدم توجه به جلو از جاده خارج شده و منجر به مرگ یک مادر و فرزند شده که احتمالا این حادثه به دلیل کاهش دید افقی بوده است. همچنین در محور رامهرمز-بهبهان به دلیل عدم استراحت راننده و رانندگی طولانی و خواب آلودگی دو نفر کشته می شوند.

وی با بیان اینکه درصورتی که ضرورتی وجود ندارد سفر خود را لغو کنید، توصیه کرد: در این شرایط آب و هوایی با آرامش،احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی شود و حتما چراغ های خودرو روشن باشند. همچنین برای تردد در محورهای شمالی وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار