پایان دومین جشنواره استانی تئاتر فجر خوزستان

حال تئاتر خوب است اما هنوز با وضع ایده‌آل فاصله داریم

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 دی 1396 | 21:39 ب.ظ
حال تئاتر خوب است اما هنوز با وضع ایده‌آل فاصله داریم زمان مطالعه: ۲ دقیقه دومین جشنواره استانی تئاتر فجر خوزستان در مجتمع آفاق بهبهان به کار خود پایان داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، همزمان با جشنواره گل نرگس دومین جشنواره استانی تئاتر فجر خوزستان با حضور غلام‌رضا شریعتی، استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، و حبیب‌الله کشت‌زر، نماینده بهبهان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دومین جشنواره استانی تئاتر فجر خوزستان در مجتمع آفاق بهبهان به کار خود پایان داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا ، همزمان با جشنواره گل نرگس دومین جشنواره استانی تئاتر فجر خوزستان با حضور غلام‌رضا شریعتی، استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، و حبیب‌الله کشت‌زر، نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی، در مجتمع آفاق شهرستان بهبهان به کار خود پایان داد.

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این مراسم اظهار داشت: هنرمندان تئاتر سعی کنند خیلی به رویدادها فکر نکنند و رویدادمحور نباشند بلکه به سمت نمایش‌های عمومی برای مردم بروند تا چراغ تئاتر همیشه در استان خوزستان روشن باشد.

وی بیان کرد: هر چند با وضع ایده‌آل تئاتر در استان هنوز فاصله داریم اگر به چند سال گذشته بازگردیم می‌بینیم که تئاتر در خوزستان به این گستردگی نبوده است.

جوروند تاکید کرد: باید توزیع رویدادهای هنری در استان عادلانه باشد و همه شهرستان‌ها به یک اندازه از این رویدادها بهره‌مند شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: وضعیت مالی و بودجه در حال حاضر راکد است اما با همه این‌ها در حوزه نمایش مبالغ بالایی هزینه شده ‌است.

او خاطرنشان کرد: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تنها حوزه نمایش زیرمجموعه ما نیست بلکه حوزه‌های دیگری مثل موسیقی، ادبیات، سینما، شعر، تجسمی و مساجد نیز وجود دارند که باید فعالیت در این حوزه‌ها نیز مد نظر قرار گیرد.

جوروند با تشریح کلی وضعیت تئاتر استان اظهار کرد: علاوه بر ما هنرمندان تئاتر نیز از وضعیت فعلی تئاتر رضایت دارند و عنوان کردند که وضع تئاتر استان خوب است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل شورای مشورتی تئاتر استان گفت: این شورا فرصتی فراهم می‌کند تا هنرمندان گوشه‌گیر نیز وارد عمل شوند. به همین دلیل این شورا به صورت مجموعه‌ای شکل گرفت و در کنار انجمن نمایش طرح‌های بسیار خوبی ارایه شد.

وی تاکید کرد: کانون‌های دانش‌آموختگان تئاتر اتفاقات خوبی را در استان رقم خواهند زد چراکه حضور افراد آکادمیک و علمی در این کانون‌ها سطح کار را بالا می‌برد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار