کودک خردسال اندیمشکی کتابخوان نمونه کشور شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آذر 1396 | 22:45 ب.ظ
کودک خردسال اندیمشکی کتابخوان نمونه کشور شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک گفت:فاطیما بهلولی کودک خردسال اندیمشکی به عنوان کتابخوان نمونه کشور انتخاب شد. به گزارش نخبگان فریبا لطفی بافنده در گفتگویی اظهار کرد :این کودک کتابخوان عضو خردسال کتابخانه آل یاسین این شهرستان است که عنوان کتابخوان کشوری را کسب کرد. وی اضافه کرد:دراستان خوزستان نیز مریم فاطمیان مسئول کتابخانه شهدای […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک گفت:فاطیما بهلولی کودک خردسال اندیمشکی به عنوان کتابخوان نمونه کشور انتخاب شد.

به گزارش نخبگان فریبا لطفی بافنده در گفتگویی اظهار کرد :این کودک کتابخوان عضو خردسال کتابخانه آل یاسین این شهرستان است که عنوان کتابخوان کشوری را کسب کرد.

وی اضافه کرد:دراستان خوزستان نیز مریم فاطمیان مسئول کتابخانه شهدای اندیمشک به عنوان مسئول نمونه استانی انتخاب شد ضمن اینکه سجاد حسن پوش و لیلا عیدی از کتابداران اندیمشکی به عنوان کتابدار نمونه استانی تجلیل شدند.
وی با اشاره به کمبود های حوزه کتابخانه های اندیمشک گفت:سهم نیم درصدی شهرداری ها از حقوق کتابخانه ها و مردم است که با استفاده از این بخش می توان تلاش های خوب و اثرگذاری در این عرصه انجام داد.
فریبا لطفی بافنده افزود:پرداخت این مبلغ سهم مهمی در رفع مشکلات عدیده کتابخانه ها دارد که انتظار می رود شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر با اهتمام بیشتر نسبت به این موضوع اقدام کنند.
وی ادامه داد: امروز کتابخانه های عمومی از حالت سنتی خارج و مکانیزه شده اند که این روند به افزایش تعداد اعضا کمک می کند.
وی افزود: کتابخانه های عمومی اندیمشک درحال مجهزشدن به اینترنت نوین مانند وای فای برای اعضا هستند و ‘ عضویت سراسری’ خدمت دیگری است که افراد با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی می توانند از تمام کتابخانه های عمومی کشور استفاده کنند.
لطفی بافنده گفت:سلسله نشست های کتابخوان یک فعالیت اثربخش در اشاعه ی فرهنگ مطالعه است که امروز شاهد برگزاری آن در کتابخانه های عمومی هستیم.
وی همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با اهداف کتابخانه ها،جمع خوانی های مناسبتی، نقد کتاب،رونمایی کتاب ، عضویت رایگان ودیگر فعالیت های فرهنگی در کتابخانه های اندیمشک خبر داد.
وی افزود:تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر در در هفته کتاب در کتابخانه های شهرستان اندیمشک به صورت رایگان عضو شده اند.
۴،۵ درصد جمعیت شهرستان اندیمشک معادل ۹ هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی هستند.
در هشت باب کتابخانه عمومی و چهار باب کتابخانه مشارکتی اندیمشک تعداد ۱۴۰ هزار جلد کتاب نگهداری می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار