به مناسبت هفته کتاب و روز کتابدار؛

کودکان اهوازی پویش کتابخوانی راه می‎اندازند

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آبان 1396 | 21:44 ب.ظ
کودکان اهوازی پویش کتابخوانی راه می‎اندازند زمان مطالعه: ۲ دقیقه به مناسبت هفته کتاب و روز کتابدار، پویشی مردمی با عنوان “کتاب، کتابخوانی و کتابدار”‌ و با شعار “کتاب را برای خوابیدن نخوانیم بلکه برای بیدار شدن بخوانیم” در اهواز برگزار می‎شود. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، داریوش نیک‎محمدی، مدیر اجرایی این پویش، با اعلام این خبر هدف از برگزاری این برنامه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به مناسبت هفته کتاب و روز کتابدار، پویشی مردمی با عنوان “کتاب، کتابخوانی و کتابدار”‌ و با شعار “کتاب را برای خوابیدن نخوانیم بلکه برای بیدار شدن بخوانیم” در اهواز برگزار می‎شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، داریوش نیک‎محمدی، مدیر اجرایی این پویش، با اعلام این خبر هدف از برگزاری این برنامه را ترغیب و تشویق کودکان به فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و افزود:‌ در این راستا به همت شرکت سانیا بالن به مدیریت خانم عاتکه شماسی، در روز چهارشنبه (۲۴ آبان ۹۶) و از ساعت ۱۶ این پویش با حضور کودکان دبستانی در منطقه جاده ساحلی اهواز برگزار خواهد شد. 

وی گفت: در این پویش، برای تعدادی از کودکان دبستانی اهواز تن‎پوش‎هایی از جنس مقواهای دست‎ساز به تن تهیه که روی این تن‎پوش‎ها متون و اشکال برجسته ‎ ای با مضمون کتابخوانی نوشته شده است و کودکان شرکت‎کننده در پویش از برتن کردن تن‎پوش‎ها، از درب کتابخانه مرکزی اهواز به سمت خیابان ۱۳ کیانپارس به صورت منظم حرکت خواهند کرد. 

مدیر اجرایی پویش “کتاب، کتابخوانی و کتابدار” افزود:‌ نبش خیابان ۱۳ کیانپارس کانتری تعبیه شده است که پس از رسیدن این کودکان به محل، در این کانتر یک سری تراکت و بروشور که در آن‎ها نحوه کتاب خواندن برای کودک یک تا شش سال توضیح داده شده است، میان خانواده‎ها و کودکان نوزیع خواهد شد. همچنین بنری نیز در محل این کانتر نصب خواهد شد که روی آن راه‎های کتاب‎خوان شدن توضیح داده شده است. 

نیک‎محمدی خاطرنشان کرد:‌ در اثر چنین فعالیت ‎ های فرهنگی‎ای فضای گفتمانی و عملیاتی مردم ایرانیک فضای علمی ‎ تر و منطقی ‎ تر خواهد شد. وقتی مردم ما از سنین پایین کتابخوان و اهل مطالعه و علم ‎ آموزی شدند، کارها هم متقن ‎ تر و درسطح بالاتری انجام خواهد گرفت و  روز به روز به سرعت پیشرفت کشور ما در جهان افزوده خواهد شد؛ چراکه همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن الگو شدن کشور عزیزمان برای جهانیان است

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار