اعلام برنامه‌های هفته دولت در خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 3 شهریور 1396 | 17:03 ب.ظ
اعلام برنامه‌های هفته دولت در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در  خوزستان گفت :  نمایشگاه هفته دولت ساعت ۱۹ بعد از ظهر شنبه (چهارم شهریورماه) افتتاح و تا هشتم شهریور دایر خواهد بود. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، شهاب رزمی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در  خوزستان گفت :  نمایشگاه هفته دولت ساعت ۱۹ بعد از ظهر شنبه (چهارم شهریورماه) افتتاح و تا هشتم شهریور دایر خواهد بود.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، شهاب رزمی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت شده است و در این راستا برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های فرهنگی در حاشیه نماشیگاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۴۰ دستگاه اجرایی که عملکرد شاخصی داشته‌اند، غرفه‌هایی را در اختیار خواهند داشت تا دستاوردهایی که در این دولت به دست آورده‌اند و همچنین فعالیت‌های خود را ارائه دهند.

وی افزود: کمیته فرهنگی هنری در ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شده که از هنرمندان و خوانندگان کشوری و استانی به‌خصوص هنر و آوازهای کلاسیک دعوت به شده است. آیین‌های سنتی و حضور موسسات خیریه و برپایی جشنواره‌های غذا نیز از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان بیان کرد: چهار همایش با عنوان بهداشت و سلامت، بانوان و بررسی نقش زنان در توسعه، ریزگردها، پایش، اثرات و راه‌های مقابله با آن و همچنین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و رفع موانع تولید، در محل کتابخانه مرکزی (تالار مهتاب) از چهارم تا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

رزمی خاطرنشانکرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از آقای آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت به عمل آمده تا روز شنبه، افتتاح نمایشگاه هفته دولت با حضور وی انجام شود.

وی افزود: امیدواریم نمایشگاه امسال بتواند به خوبی دستاوردهای دولت در استان را به نمایش بگذارد و با توجه به برنامه‌های جانبی متنوع، هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

رزمی در پایان گفت: این نمایشگاه از چهارم تا هشتم شهریور ماه سال جاری به مدت پنج روز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان، کارشناسان، صاحبان صنایع و متخصصان، در محل دائمی نمایشگاه اهواز خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار