سیلاب به عشایر منطقه امامزاده عبدالله باغملک خسارت زد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1396 | 19:55 ب.ظ
سیلاب به عشایر منطقه امامزاده عبدالله باغملک خسارت زد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک گفت: سرازیر شدن سیلاب در منطقه امامزاده عبدالله در شهرستان باغملک باعث وارد کردن خسارت به عشایرنشینان آن منطقه شد. به گزارش نخبگان، محسن شیخی علیزاده چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: بارش باران شدید در شامگاه سه شنبه در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان باغملک باعث سرازیر شدن […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک گفت: سرازیر شدن سیلاب در منطقه امامزاده عبدالله در شهرستان باغملک باعث وارد کردن خسارت به عشایرنشینان آن منطقه شد.

به گزارش نخبگان، محسن شیخی علیزاده چهارشنبه در گفت و گویی بیان کرد: بارش باران شدید در شامگاه سه شنبه در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان باغملک باعث سرازیر شدن سیلاب از ارتفاعات کوهستانی منطقه و وارد کردن خسارت به عشایر منطقه شد.
وی گفت: بر اثر این بارش شدید باران و ریزش کوه مسیر تردد منطقه گندمکار از توابع امامزاده عبدالله باغملک مسدود شده است .
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک درادامه افزود: دو تیم امداد و نجات در قالب ۱۰ امدادگر به منطقه اعزام شده است و بعد از ارزیابی منطقه کمک هایی از قبیل چادر و غذا برای حادثه دیدگان ارسال می شود.
علیزاده با اشاره به اینکه هنوز از منطقه ارزیابی خسارت انجام نشده است افزود: تا کنون خسارت جانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است.
شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار