استاندار:

۲۳۰ میلیارد تومان برای مقابله با ریزگردها به خوزستان اختصاص می‌یابد

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مرداد 1396 | 18:13 ب.ظ
۲۳۰ میلیارد تومان برای مقابله با ریزگردها به خوزستان اختصاص می‌یابد زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: دولت تصمیمات اساسی برای توسعه شبکه آب و فاضلاب خوزستان دارد . به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در ارتباط تلفنی با شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز، هشتم مردادماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مصوبه دولت را دنبال می‌کنیم و تاکنون مشکل خاصی نبوده است. وی افزود: آب شرب شروع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: دولت تصمیمات اساسی برای توسعه شبکه آب و فاضلاب خوزستان دارد .

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی در ارتباط تلفنی با شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز، هشتم مردادماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مصوبه دولت را دنبال می‌کنیم و تاکنون مشکل خاصی نبوده است.

وی افزود: آب شرب شروع به کار کرده و در شمال شرق خوزستان نیز کارهای لازم را انجام می‌دهیم؛ در جنوب شرق نیز در حال مطالعه هستیم

استاندار خوزستان تصریح کرد: جلسات فاضلاب و برق را نیز با حضور مسئولان ملی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار کردیم؛ ظرف این هفته تا هفته آینده با مسئولان وزارت نیرو در حوزه برق و فاضلاب ابلاغ هماهنگی‌ها را داریم.

شریعتی بیان کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان حوزه ریزگردها را نیز به استان اختصاص می‌دهند و تلاش می‌شود که به جای ۴۲ هزار هکتار کار را برای ۶۰ هزار هکتار عملیاتی کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری یکسری اختلافات با وزارت نیرو پیش آمده که به محض حل شدن آن‌ها شاهد تکمیل آن هستیم.

استاندار خوزستان گفت: معدود مصوبات هیئت دولت است که خیلی جدی دنبال می‌شود و هر کدام به نوبه خود اجرایی می‌شوند.

شریعتی در پایان یادآور شد: برق منطقه‌ای خوزستان ۳۰ پست برق را تملک کرده و با وجود این‌که در سال ۹۴ تنها سه پست برق ساخته شد ولی انشااله جبران مافات گذشته شود و وضعیت برق استان بهبود پیدا کرده و شاهد پایداری برق خوزستان باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار