پیش‌بینی گرد و خاک برای سه‌شنبه و چهارشنبه خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 مرداد 1396 | 16:28 ب.ظ
پیش‌بینی گرد و خاک برای سه‌شنبه و چهارشنبه خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع پدیده گرد و خاک در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هشدار داد. به گزارش نخبگان، در اطلاعیه شماره ۲۰ مورخ امروز(اول مردادماه) مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان آمده است: خروجی مدل‌های جهانی و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع پدیده گرد و خاک در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هشدار داد.

به گزارش نخبگان، در اطلاعیه شماره ۲۰ مورخ امروز(اول مردادماه) مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان آمده است: خروجی مدل‌های جهانی و منطقه‌ای گرد و خاک نشان‌دهنده وزش بادهای قابل‌ملاحظه تا شدید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و فعال‌شدن کانون‌های گرد و خاک خارجی و داخلی می‌باشد که نتیجه آن افزایش غلظت آلاینده گرد و خاک و کاهش دید افقی ابتدا در مناطق غربی، جنوب‌غربی و سپس در مناطق مرکزی استان خواهد بود. این شرایط در روز سه‌شنبه بعد از ظهر و در روز چهارشنبه از اواسط وقت مورد انتظار می‌باشد.

همچنین در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: در روز دوشنبه برای ساعاتی در بعد ظهر احتمال کاهش دید افقی در مناطق غربی استان را خواهیم داشت. شایان ذکر است که در روزهای یاد شده با کاهش سرعت باد شاهد بهبود کیفیت هوا خواهیم بود. بنابراین توصیه می‌شود که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کنند و مسولین استان تمهیدات لازم را به کار گیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار