رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:

مرگ ۳۷ نفر در تصادفات جاده‌ای خوزستان از ابتدای تیرماه تاکنون

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تیر 1396 | 18:03 ب.ظ
مرگ ۳۷ نفر در تصادفات جاده‌ای خوزستان از ابتدای تیرماه تاکنون زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس پلیس راه خوزستان از مرگ ۳۷ نفر در تصادفات جاده‌ای خوزستان از ابتدای تیرماه تاکنون خبر داد. به گزارش نخبگان ، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگویی، در خصوص تصادفات جاده‌ای محورهای مواصلاتی استان از آغاز فصل تابستان اظهار کرد: با وجود این‌که آمار تصادفات جاده‌ای از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون نسبت به مدت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس پلیس راه خوزستان از مرگ ۳۷ نفر در تصادفات جاده‌ای خوزستان از ابتدای تیرماه تاکنون خبر داد.

به گزارش نخبگان ، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگویی، در خصوص تصادفات جاده‌ای محورهای مواصلاتی استان از آغاز فصل تابستان اظهار کرد: با وجود این‌که آمار تصادفات جاده‌ای از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا کاهش یافته اما همچنان رقم آن بالا است.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردها و گزارش‌های اولیه از ابتدای تیرماه تاکنون ۳۱ فقره تصادف فوتی و ۷۵ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های خوزستان رخ داده است. تصادفات جاده‌ای این مدت در مجموع ۳۷ کشته و ۷۳ مجروح بر جای گذاشتند. هر چند آمار کشته‌شدگان تصادفات در این مدت نسبت به ایام مشابه در سال ۹۵، ۲ تا ۳ درصد کاهش یافته اما باز هم آمار بالا و نگران‌کننده‌ای است.

رئیس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: از آغاز تیرماه تاکنون آمار تصادفات جرحی نیز در محورهای ارتباطی سراسر استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲ درصد کاهش و آمار تصادفات خسارتی حدود ۲۰ درصد افزایش داشته‌اند.

وی گفت: در این مدت بیشترین تصادفات به ترتیب در مسیر اهواز – هفتکل – ایذه – دهدز به سمت شهرکرد، محور اهواز – اندیمشک – پل زال و محور هندیجان – بندر دیلم رخ داده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار