شریعتی:مدیران و فرمانداران بی برنامه در سیستم کاری من جایی نخواهند داشت!

تاریخ انتشار: جمعه 23 تیر 1396 | 22:33 ب.ظ
شریعتی:مدیران و فرمانداران بی برنامه در سیستم کاری من جایی نخواهند داشت! زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان اعلام کرد: مدیران و فرماندارانی که برنامه کاری نداشته باشند،در سیستم بنده جایی نخواهند داشت! نخبگان: دکتر غلامرضا شریعتی،تاکید کرد:مدیران و فرمانداران که هیچگونه برنامه یا تکاپویی برای حل مشکلات حوزه خود در دوره جدید نداشته باشند ودچار رزمرگی شوند،در سیتم مدیریتی استان جایی نخواهند داشت. ?وی در ادامه در پاسخ به سوالی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان اعلام کرد: مدیران و فرماندارانی که برنامه کاری نداشته باشند،در سیستم بنده جایی نخواهند داشت!

نخبگان: دکتر غلامرضا شریعتی،تاکید کرد:مدیران و فرمانداران که هیچگونه برنامه یا تکاپویی برای حل مشکلات حوزه خود در دوره جدید نداشته باشند ودچار رزمرگی شوند،در سیتم مدیریتی استان جایی نخواهند داشت.

?وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در دور جدید دولت، تغییر و تحولاتی در حوزه مدیریتی و فرمانداران وجود خواهد داشت، اظهار کرد:به برخی مدیران و فرمانداران فرصت فعالیت داده شده که در صورت عدم ایجاد تحول در امور محول شده به آنان، باید در انتظار تغییر باشند.

?شریعتی تاکید کرد:مردم استان نباید بیش از این تاوان روز مرگی و بی برنامه گی مدیران را بدهند و درگیر مشکلات کوچک و بزرگ باشند.

?عالیترین مقام اجرایی در استان خوزستان افزود: مشکلات قابل توجهی در حوزه های مختلف استان وجود دارد، این در حالی است که منابع و ظرفیت های بالقوه فراوانی در خوزستان وجود دارد که نیازمند اراده برای تبدیل بالفعل آنها می باشد!

?شریعتی در ادامه با اشاره به تردد خود به پایتخت جهت پیگیری مشکلات استان در وزارتخانه ها، تاکید کرد:نباید انتظار داشت که با پشت میز نشستن و بدون برنامه کارشناسی شده، مشکلات دیرینه و حال مردم استان حل شود.

?وی افزود:مدیران اجرایی برای دریافت اعتبارات یا حل مشکلات استانی که بایستی به صورت ملی پیگیری شوند،باید پاشنه در وزارتخانه های َخود را با سماجت و پیگیری خود از جا بکنند!

?وی نشست های اخیر خود با مجمع نمایندگان را به منظور تمرکز هر چه بیشتر نمایندگان دولت در استان و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات حوزه های مختلف برشمرد و افزود:خوشبختانه اتحاد خوبی بین مدیریت استان و نمایندگان مجلس برای تقسیم کار و پیگیری مشکلات مردم خوزستان وجود دارد که بایستی از این فرصت منحصر به فرد به نفع احسنت برای تحقق خواسته های مردم بهر برده شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار