امام جمعه اهواز: روز قدس همبستگی جهانی حمایت از فلسطین ونفرت از صهیونیستها را به نمایش گذاشت

تاریخ انتشار: جمعه 2 تیر 1396 | 19:22 ب.ظ
امام جمعه اهواز: روز قدس همبستگی جهانی حمایت از فلسطین ونفرت از صهیونیستها را به نمایش گذاشت زمان مطالعه: ۳ دقیقه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:راهپیمایی روز جهانی و بین المللی قدس تبلور عینی حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و نفرت از صهیونیست های غاصب و جنایتکار است.  به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:راهپیمایی روز جهانی و بین المللی قدس تبلور عینی حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و نفرت از صهیونیست های غاصب و جنایتکار است.

 به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با تبیین جنایات ننگین صهیونیست ها در طول شکل گیری نکبت بار این رژیم منحوس و کودک کش اظهار داشت:صهیونیست ها و حامیان آنان بدانند فلسطین تنها نیست و با اتحاد امت اسلامی ، قدس شریف از چنگال جنایتکاران خون آشام آزاد و به دامن اسلام بازخواهد گشت.
وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم قدس در بیشتر کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی ، وحدت مسلمانان و آزادگان جهان را در حمایت از آرمان فلسطین به نمایش گذاشت افزود: صهیونیست ها با کشتار و غضب سرزمین فلسطین قادر نخواهند بود به اهداف خباثت آمیز خود برسند و روزی مردم فلسطین با مبارزه و مقاومت به سرزمین خود بازخواهند گشت.
امام جمعه اهواز با تقبیح امریکا و متحدان منطقه ای به خصوص حاکمان بی خرد سعودی که با اسرائیل هم پیمان شده اند و به ملت فلسطین ظلم می کنند افزود: این حمایت سعودی ها از صهیونیست ها و پشت کردن به مردم مظلوم فلسطین ، یک مصیبت عظما است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با هشدار به سازمان های بین المللی و حقوق بشر که از صهیونیست ها حمایت می کنند و به دروغ خود را حامی حقوق بشر می نامند افزود: صهیونیست ها بارها منشورها و قطعنامه های بین المللی را نقض کرده و به پشت گرمی امریکا ، به جنایات و غصب سرزمین فلسطین به صورت روزمره ادامه می دهد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه گروه داعش با جنایات خود از اسرائیل حمایت می کند اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس یک سیلی به صورت داعش هم است چرا که صهیونیست ها برای فراموشی مساله فلسطین ، از جنایات و اقدام های داعش حمایت می کنند.
وی گفت: چشم دشمنان اسلام و ملت فلسطین از حضور باعظمت مردم در راهپیمایی روز قدس و نمایش وحدت آفرین و دشمن شکن آنان ، کور شد و صهیونیست ها حق دارند که از این حضور الهی عزا بگیرند.
آیت الله موسوی جزایری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس و حمایت از مردم فلسطین نام نهادند افزود:رحمت خدا بر امام عزیز ما و خلف صالح ایشان امام خامنه ای که نگذاشتند مساله فلسطین فراموش شود.

* از حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه تشکر می کنیم
امام جمعه اهواز با تمجید و حمایت از حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه گفت: ما از این اقدام برادران هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که درس به یادماندنی به گروه تروریستی داعش دادند تشکر می کنیم.
وی گفت: این حمله موشکی به داعش و حامیان جنایتکار آن نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با کسی که امنیتش را به خطر اندازد تعارفی ندارد و با آن بشدت و کوبنده برخورد می کند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت موشکی ایران ، صنعت هسته ای ، نیروی هوافضای سپاه و پهپادها از معجزات انقلاب اسلامی است افزود: ما خدا را شاکریم که این عزت و شوکت را به ملت ایران ارزانی داد.

* ما از تمامیت و یکپارچگی عراق حمایت می کنیم
امام جمعه اهواز با اشاره به دیدار حیدر العبادی نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت همه جانبه ایشان از دولت و ملت عراق گفت: ما از تمامیت و یکپارچگی کشور عراق حمایت می کنیم و به شدت با تجزیه و زمزمه های همه پرسی برای جدایی بخشی از سرزمین عراق مخالف هستیم.
آیت الله موسوی جزایری با تجلیل از وحدت همه گروه های سیاسی و مذهبی عراق در مبارزه با گروه جنایتکار داعش اظهار داشت: داعش را خود امریکایی ها به وجود آورده اند ولی با حشد الشعبی که یک نیروی مقتدر و مردمی عراق است مخالفت می کنند که این نشان می دهد امریکایی ها در مسایل عراق صادق نبوده و قابل اعتماد هم نیستند.
امام جمعه اهواز در خطبه اول نماز با بیان بخشی از فضائل ماه مبارک رمضان ، به فضلیت دهه آخر این ماه شریف و عظیم اشاره و همگان را به بهره گیری از نعمت های ماه مبارک رمضان در روزهای پایانی آن فراخواند.
وی با توصیه به خود و همگان به رعایت تقوای الهی ، ماه پرفیض رمضان را که ماه نزول قرآن است را فرصتی گرانبها برای تمرین تقوا و تقوامداری بیان کرد و افزود: خداوند در این ماه عزیز نظر رحمت و مغفرت برای همه بندگان خود دارد.
خطیب جمعه اهواز با دعوت از خواهران و برادران برای شرکت در نماز سیاسی عبادی عید فطر گفت: عید فطر ، عید پیروزی بر نفش و شیاطین است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار