اینجا نخل های بی سر شاهدان شهادت این مرزند

“شاهد شهادت ” یادداشت علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در استقبال ازدومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان

علی محمدی
تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 اسفند 1402 | 18:11 ب.ظ
“شاهد شهادت ” یادداشت علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در استقبال ازدومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه یادداشتی از علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در استقبال از دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان   خوزستان؛شاهد شهادت   شهدا خون حیات بودند که در بطن زندگی و زمان جاری بودند؛اما در نزد خدا روزی می خوردند که «عند ربهم یرزقون» مصداق آن‌هاست. شهادت رستاخیز روشنگری است با فنا […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یادداشتی از علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در استقبال از دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان

 

خوزستان؛شاهد شهادت

 

شهدا خون حیات بودند که در بطن زندگی و زمان جاری بودند؛اما در نزد خدا روزی می خوردند که «عند ربهم یرزقون» مصداق آن‌هاست.

شهادت رستاخیز روشنگری است با فنا شدن در راه اعتقاد و باورهای مقدس.شهدا مظهر خودباوری و خودشناسی بودند.آنها سرفصل جاودانه ترین درس زندگی که آزادگی بود و استقلال،امروز درسی که شهدا به ما دادند را جهادگران عرصه اقتصاد و تجارت در فولاد اکسین خوزستان که بر شانه های شهیدان و شهادت ایستاده است به بهترین صورت مشق کرده اند.

دلاوران جغرافیای حماسه و خون،از خاک،آبرو و عزت ساختند که خاک خوزستان خاک سربلندی و سرافرازی است.

ایران از آن روز که خوزستان با همه وجودش سنگر مرزداران غیرت و مردان مرد شد،ایران ماند.ایرانی قوی که با خون پاک شهدا سیراب شد و قد علم کرد.

درود بر شهدای شریف دیار همیشه مانای جنوب،سرزمین نخل و آب و آفتاب؛ خوزستان.

در دومین کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان خوزستان در هفدهمین روز اسفند،کلاه ارادت از سربر می داریم و در برابر زندگی و آبرویی که به ما و همه مردمان ایران هدیه دادند سر تعظیم فرود می آوریم.

تلاشگران مجموعه بزرگ صنعتی فولاد اکسین خوزستان،ایستادگی رزمندگان و سربازان رشید و شهید این دیار را همواره الگوی خود در سنگر صنعت و تولید قرار داده اند و در جنگ نابرابر تحریم ها،افتخارها آفریدند و نام ایران را در این حوزه درخشان تر و پرچم سه رنگ آن را افراشته تر از همیشه نگه داشتند.

علی محمدی _ مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان_۱۷ اسفند ۱۴۰۲

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار