پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: شنبه 5 اسفند 1402 | 23:03 ب.ظ
پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت نیمه شعبان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، شنبه ۵ اسفند طی پیامی، فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) را تبریک گفت. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است: بسمه تعالی نیمه شعبان، مظهر امید به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، شنبه ۵ اسفند طی پیامی، فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) را تبریک گفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

بسمه تعالی

نیمه شعبان، مظهر امید به آینده است

مقام معظم رهبری

انتظار، واژه ای آشنا در ادبیات شیعیان و افتخاری که در نگاه منتظران فرج قطب عالم امکان و سلاله نبوت می درخشد. قلب های آکنده از عشق به محبوبی که حاضر است و از دیده نهان، همچنان به شوق روز موعود و تماشای آمدنش می تپند. او می آید و ما در رکابش برای صلح، عدالت و آزادی بشریت به هرجا قدم بگذارد، خواهیم شتافت. شور و شعف نکوداشت زادروزش، ملت جد شهیدش را غرق در سرور نموده است.

اینجانب فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، بقیه الله الاعظم، قائم آل محمد(ص)، خاتم الاوصیا، حضرت اباصالح المهدی (عج) را به خانواده صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، توفیق حضور در زمره انصار و یارانش را تحت ولایت نایب برحقش، امام خامنه ای(مدظله العالی) برای همه رهروان مسیر حق مسئلت دارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار