حضور حداکثری در انتخابات نشان از سربلندی و استقلال کشور

تاریخ انتشار: جمعه 11 اسفند 1402 | 22:18 ب.ظ
حضور حداکثری در انتخابات نشان از سربلندی و استقلال کشور زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار کلانشهر اهواز حضور در انتخابات را باعث سربلندی و استقلال کشور دانست و گفت: ملت ایران با رای خود همواره برای آینده و سرنوشت کشورشان تصمیم گیری می‌کنند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان رضا امینی بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به تقویت پایه‌های اقتدار ملی و امنیت کشور می‌شود.

وی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: دشمنان با تبلیغات گسترده به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند، ولی امروز مردم اهواز و دیگر نقاط استان خوزستان در عرصه انتخابات، حماسه دیگری رقم زدند.

شهردار اهواز با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گفت: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است.

وی افزود: مردم ما همواره با حضور پر رنگ خود ثابت کرده‌اند همیشه در صحنه حاضر هستند و امیدواریم نمایندگان منتخب نیز این حضور پرشور مردمی را با تلاش مضاعف جبران کنند.

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ۲۷۵ داوطلب با یکدیگر به رقابت پرداخته همچنین ۶۰۰ صندوق اخذ رای در این حوزه دایر است.

بر اساس این گزارش فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح شروع شده و بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ١٧٠ هزار نفر رای اولی است.

خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است./صدا و سیمای استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار