توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 اسفند 1402 | 08:55 ق.ظ
توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: فرمانداران و مسئولان توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان داشته باشند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارشنخبگان و به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد سفرهای نوروزی و کاروان‌های راهیان نور تصریح کرد: استان خوزستان مهد تمدن ایران است و با توجه به میراث فرهنگی غنی و کهن در این استان باید فرمانداران و مسئولان توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان داشته باشند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوزستان در زمینه گردشگری، این استان دارای قابلیت جذب گردشگران زیادی در ایام نوروز است و باید تلاش کنیم تا این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش شناسایی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور در این استان مایه خیر و برکت است و باید آمادگی لازم برای میزبانی از این افراد تدارک دیده شود.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون گردشگری دریایی رونق بسیار خوبی در خوزستان داشته است و انتظار می‌رود که شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

حسینی محراب تاکید کرد: زیباسازی شهرهای خوزستان توسط شهرداری‌های استان در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت بوده و باید در دستور کار قرار داشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار