رییس جمهور در هفته جاری به خوزستان سفر می کند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 اسفند 1402 | 07:50 ق.ظ
رییس جمهور در هفته جاری به خوزستان سفر می کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش خبرنگار نخبگان، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه اول اسفند ماه) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا روز جوان را تبریک می‌گویم. شورای عالی جوانان اخیراً با تدبیر رییس‌جمهور به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر یافت و این هفته به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه اول اسفند ماه) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا روز جوان را تبریک می‌گویم. شورای عالی جوانان اخیراً با تدبیر رییس‌جمهور به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر یافت و این هفته به ریاست رییس‌جمهور تشکیل می‌شود و بسته‌های حمایتی از ازدواج و اشتغال جوانان و حضور آنان در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: این هفته رییس‌جمهور برای هشتمین بار با هدف توسعه عدالت‌محور برای استان‌هایی که کمتر به آن‌ها توجه شده است، به خوزستان می‌رود. افتتاح بیمارستان ماهشهر و پروژه‌های نفت و گاز نیز در این سفر انجام می‌شود.

دبیر هییت دولت یادآور شد: امروز هم جلسه توسعه سیستان و بلوچستان به ریاست معاون اول رییس‌جمهور برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به کشور، اظهار کرد: از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه در این زمینه قدردانی می‌کنیم. دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار