برپایی نمایشگاه مبلمان، لوستر و جهیزیه در اهواز از امروز

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 بهمن 1402 | 11:16 ق.ظ
برپایی نمایشگاه مبلمان، لوستر و جهیزیه در اهواز از امروز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: دوازدهمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی همزمان با نمایشگاه مبلمان و جهیزیه از امروز در اهواز آغاز به کار می‌کند. رحیم جلیلی در گفت و گو با نخبگان اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی دوازدهمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی و نمایشگاه مبلمان و جهیزیه ارائه محصولات کاملا ایرانی و ملی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: دوازدهمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی همزمان با نمایشگاه مبلمان و جهیزیه از امروز در اهواز آغاز به کار می‌کند.

رحیم جلیلی در گفت و گو با نخبگان اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی دوازدهمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی و نمایشگاه مبلمان و جهیزیه ارائه محصولات کاملا ایرانی و ملی است و تلاش ما این است که بتوانیم با برپایی نمایشگاه‌ها فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم.

وی افزود: در این دو نمایشگاه ۱۱۰ واحد از استان‌های تهران، خوزستان، البرز، زنجان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و شرقی، همدان، اصفهان و یزد حضور دارند.

جلیلی عنوان کرد: واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه از امروز ۳ تا ۷ بهمن‌ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار خواهند داد.

برپایی نمایشگاه مبلمان، لوستر و جهیزیه در اهواز از امروز

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار