مدافع جا مانده تیم ملی به دوحه

 ماجرای سفر حزباوی به قطر

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 دی 1402 | 01:26 ق.ظ
 ماجرای سفر حزباوی به قطر زمان مطالعه: ۲ دقیقه محمدامین حزباوی که در تابستان امسال انتقال مهمی از فولاد خوزستان به السد قطر داشت و توانست جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست بیاورد، با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ ستارگان به ایران سفر کرده بود که امشب دوباره به دوحه بازگشت.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدافع ایرانی السد در ساعات پایانی یکشنبه شب به سمت دوحه پرواز کرد.

اختصاصی: ماجرای سفر حزباوی به قطر (عکس)

به گزارش نخبگان، محمدامین حزباوی که در تابستان امسال انتقال مهمی از فولاد خوزستان به السد قطر داشت و توانست جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست بیاورد، با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ ستارگان به ایران سفر کرده بود که امشب دوباره به دوحه بازگشت.

این ستاره آینده‌دار فوتبال ایران که علی‌رغم حضور در اردوهای قبلی تیم ملی، در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار نگرفت و یکی از مهم‌ترین جا مانده‌های این لیست بود، حالا برای حضور در تمرینات السد به دوحه بازگشت.

محمدامین حزباوی ساعتی قبل از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سمت قطر پرواز کرد و حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز دوشنبه (به وقت ایران) پرواز او در دوحه می‌نشیند.

1976098
استوری حزباوی با تصویر خداحافظی از ایران و پرواز به قطر شایعاتی پیرامون احتمال تابعیت او بخاطر خط خوردن از تیم ملی به وجود آورد که این موضوع صحت ندارد و مدافع السد فقط بخاطر حضور در تمرینات باشگاهی آن را منتشر کرده است

این ستاره ایرانی که سال گذشته ۱۵ بازی در لیگ برتر انجام داد و سه گل به ثمر رساند و در دو مسابقه مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت و با درخشش در این رقابت‌ها مورد توجه السد قرار گرفت، در فصل جاری لیگ ستارگان نیز توانسته نمایش خوبی داشته باشد و جزو مهره‌های تاثیرگذارشان به شمار برود.

1961181

حزباوی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ۱۰ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و در چهار دیدار لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفته و یک پاس گل داده، انتظار داشت به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود، اما در لحظه آخر از فهرست جا ماند و سامان فلاح، دیگر مدافع جوان جایگزین او شد که این اتفاق به مذاق مدافع لژیونر خوش نیامد.

با وجود ناراحتی این ستاره ۲۰ ساله و لژیونر فوتبال ایران، اما او برخلاف شایعات مطرح شده تصمیمی برای تغییر تابعیت نداشته و فقط برای استراحت به زادگاهش سفر کرده بود و امشب هم برای حضور در دور جدید تمرینات السد، به قطر پرواز کرد./ ورزش سه

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار