درگذشت پدر شهید ابراهیم مرادی در اندیکا

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 دی 1402 | 01:06 ق.ظ
درگذشت پدر شهید ابراهیم مرادی در اندیکا زمان مطالعه: ۲ دقیقه پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس شهرستان اندیکا دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
به گزارش خبرنگار اعتدال نخبگان ، پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا از دنیا رفت و به فرزند شهیدش پیوست.
زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا از دی‌ماه سال ۱۳۶۵ داغ فرزندش را دیده بود و پس از تحمل ۳۷ سال فراق، در بهشت و رضوان الهی به او ملحق شد.
آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی با حضور قشر‌های مختلف مردم، دوستان، آشنایان و بستگان فردا، دوشنبه ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌شود که اهالی خوزستان با این بزرگمرد بختیاری وداع می‌کنند.
پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی در روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا تشییع می‌شود و جمعی از مسؤولان محلی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این آیین حضور می‌یابند.
محمد عسکری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در پیامی درگذشت زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی، پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس را به جامعه ایثارگران به‌ویژه خانواه آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت.
روحانی شهید ابراهیم مرادی فرزند حمزه‌علی در ۷ خردادماه سال ۱۳۴۶ در روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا دیده به جهان گشود، دوران دبستان و راهنمایی را در همان روستای خود سپری کرد و بعد از آن برای فراگیری علوم دینی وارد حوزه علمیه المهدی (عج) مسجدسلیمان شد.
وی پس از چند سال تحصیل در حوزه علمیه مسجدسلیمان راهی شهر مقدس قم شد و در این شهر سکنی گزید، در دوران جوانی ازدواج کرد و یک فرزند پسر از او به یادگار مانده است.
این دلیرمرد اندیکایی در دوران ۸ سال دفاع مقدس همراه و همگان با رزمندگان اسلام از ایل غیور بختیاری رهسپار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و دلیرانه با دشمن جنگید تا اینکه در تاریخ ۲۰ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید و نامش در دفتر شهدای اسلام به ثبت رسید.
شهید ابراهیم مرادی در سن ۱۹ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع در گلزار شهدای روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا در نزدیکی سد شهید عباسپور آرام گرفت.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار