استاندار خوزستان تاکید کرد؛

افزایش سفرهای راهیان نور برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 آذر 1402 | 09:52 ق.ظ
افزایش سفرهای راهیان نور برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: امسال در تلاش هستیم با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس افزایش یابد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور که در آبادان برگزار شد، با اشاره […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: امسال در تلاش هستیم با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس افزایش یابد.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور که در آبادان برگزار شد، با اشاره به سفر کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی بیان کرد: امسال در تلاش هستیم با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان‌های راهیان نور برای بازدید از عملیات‌های آبی دفاع مقدس افزایش یابد.

وی افزود: از کاروان‌های راهیان نور می‌خواهیم در سفر به مناطق عملیاتی جنوب با خانواده‌های شهدا در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه و اهواز دیدار داشته باشند تا پیوند کاروان‌های راهیان نور و خانواده شهدا مستحکم‌تر شود.

استاندار خوزستان یادآور شد: در آینده نزدیک کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان برگزار می‌شود و حضور راهیان نور در این کنگره باعث افزایش عزت شهدا و خانواده‌های آنان خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار