اراده دولت برای تکمیل طرح آبرسانی غدیر و اتمام پروژه فاضلاب اهواز جدی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آذر 1402 | 09:59 ق.ظ
اراده دولت برای تکمیل طرح آبرسانی غدیر و اتمام پروژه فاضلاب اهواز جدی است زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر کشور گفت: دولت اراده جدی‌ای برای تکمیل طرح آبرسانی غدیر و همچنین اتمام پروژه فاضلاب اهواز دارد و در این زمینه پای کار است و این حمایت‌های دولت همواره ادامه خواهد داشت.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

احمد وحیدی در نشست شورای اداری خوزستان که امروز، ۱۴ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رییس جمهور طی ۲ سال فعالیت دولت، هفت مرتبه به خوزستان سفر کرده و این موضوع نشان دهنده اهمیت این استان برای دولت و شخص رییس جمهور است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: با توجه به تلاش های جدی انجام شده دولت اراده جدی‌ای برای تکمیل طرح آبرسانی غدیر و همچنین اتمام پروژه فاضلاب اهواز دارد و در این زمینه پای کار است و این حمایت‌های دولت همواره ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور با بیان اینکه امسال مهم‌ترین مساله کشور انتخابات است، گفت: مدیران و مسئولان بسترسازی لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند زیرا انتخابات در شرایط بسیار مهمی در حال برگزاری است.

وحیدی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا ایران را بی‌ثبات نشان دهند، عنوان کرد: تاکنون تمام برنامه‌های بدخواهان ملت ایران بی‌نتیجه مانده است و در این زمینه دشمنان به دنبال کاهش میزان‌ مشارکت‌ مردم در انتخابات هستند.

وی افزود: بدخواهان ملت ایران با اجرای سناریوهای تبلیغی سعی دارند تا افتخارات نظام جمهوری اسلامی را مخفی کنند.

وزیر کشور ادامه داد: دشمنان به دنبال پر رنگ کردن ضعف‌ها و مخفی کردن اقدامات موثر نظام هستند و در این زمینه مدیران و ائمه جمعه باید با امیدآفرینی در جامعه، زمینه را برای حضور و مشارکت قوی مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی استان خوزستان اشتغال است، گفت: یکی از دغدغه‌های جدی دولت، حل مساله اشتغال در خوزستان است. بستر بسیار خوبی برای تولید آبزیان، توسعه کشاورزی و دامپروری در استان وجود دارد که این ظرفیت‌ها باید در راستای رونق اقتصادی و تولیدی استان فعال‌تر شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار