بماند برای کاشفان حقیقت استان و اکسین !/ تکنوکرات‌ها در هجوم هجمه های ناجوانمردانه!

هجمه های ناجوانمردانه به مهندس علی محمدی ؛صاحب نشان عالی مدیریت سال و صادر کننده نمونه کشور

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 آذر 1402 | 19:40 ب.ظ
هجمه های ناجوانمردانه به مهندس علی محمدی ؛صاحب نشان عالی مدیریت سال و صادر کننده نمونه کشور زمان مطالعه: ۳ دقیقه هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند واکاوی دررسیدن بحقیقت مطلق؛ یامتنی در پاسخ به یک توییت خوزستان امروز به استانی مبدل گشته که برخی مدیران آن ساکت تر از همیشه بدون هیچ استراتژی و برنامه ای دچار روزمرگی مدیریتی شده اند هرکس که ساکت تر است و کمتر کار […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند

واکاوی دررسیدن بحقیقت مطلق؛ یامتنی در پاسخ به یک توییت


خوزستان امروز به استانی مبدل گشته که برخی مدیران آن ساکت تر از همیشه بدون هیچ استراتژی و برنامه ای دچار روزمرگی مدیریتی شده اند هرکس که ساکت تر است و کمتر کار می کند و صدایی از عملکرد او به گوش ها نمی رسد گویی حاشیه امنیت بیشتری دارد و هرکس که می خواهد کار کند و کار هم می کند و صدای آن خیلی رسا به گوش ها می رسد بیشتر در مظان اتهام قرار می گیرد چرا که به درخت پر ثمر،سنگ می زنند و گویی هرکس در این استان می خواهد گره یی از توسعه استان بگشاید و دست به اشتغال سازی بزند باید مورد بی مهری قرار بگیرد چرا که : آنکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند!
مهندس علی محمدی با تجربه موفق در فولادخوزستان، فولاد ارفع یزد به فولاد اکسین آمده است .
در ابتدای دولت فعلی نیز نامزد چند پست کشوری بوده که از آن میتوان به استانداری یکی دو استان شمالی و نیز مدیرعاملی استقلال تهران اشاره کرد از آن دست مدیرانی است که بشدت اهل کار بدون روی و ریا است و هر کس وی را می شناسد می داند که او از آن دست افرادی است که دلش برای مام وطن می سوزد خدمات مهندس علی محمدی را پیش‌تر در محروم ترین نقاط خوزستان دیده ایم ؛ مدیری با روحیات جهادی و دارای استراتژی که فولادسازی را در فولاداکسین در دست اقدام دارد.
وی در روزهای گذشته بشکل ناجوانمردانه مورد ترور شخصی قرار گرفته و مواردی را به وی نسبت داده اند که تحت هیچ شرایطی به وی نمی چسبد انتشار یک برگه بدون تاریخ و شماره در قالب یک رشته توییت ما را بر آن داشت تا برای رسیدن به حقیقت تحقیق کنیم و سره را از ناسره برای جویندگان راستی تشخیص و تمیز دهیم.
انتشار یک نامه بدون تاریخ و شماره که فاقد اصالت اداری و قانونی است کجای حقیقت را برملا می کند که ما بخواهیم به آن اکتفا کنیم اگر حقیقت داشت چرا بشکل رسمی توسط دستگاه مربوطه به آن اشاره نشد و چرا اصولأ ما واکنشی از سوی نهاد مربوطه درخصوص نامه ندیدیم؟!

این نامه که گویا پیوست هم دارد چرا پیوست این نامه منتشر نشده طبق تحقیق در پیوست آن جمع کلی کسورات که شامل بیمه سهم شرکت ، پس انداز سهم شرکت ، ذخیره عیدی ، ذخیره مرخصی و ۲۰ درصد بالاسری بعنوان درآمد فولادخوزستان شناسایی شده است .
این نامه خطاب مدیرمیانی یک شرکت است به مدیرعامل یک شرکت دیگر در حالی که رسم این است مثلا؛ مدیرعامل شرکت “الف” باید مکاتبه مستقیم با مدیرعامل شرکت “ب” انجام دهد و اینگونه مکاتبه و نشناختن سطوح مدیریتی واقعا بعید است از شرکتی چنین عریض و طویل و باسابقه درخشان!
حالا سوال اینجاست وقتی حقوق یک کارمند مامور به خدمت این است پس حقوق مدیران آن چقدر است؟ که این خود حلقه مفقوده است!
شرکت فوق به خیلی از شرکت های دیگر مأمور به خدمت دارد اصولا چرا نامه های آنان رسانه ای نگشته است؟ چرا فقط باید نامه مهندس علی محمدی رسانه ای شود .
حقیقت در یک جمله نهفته است و آن موفقیت های اخیر این مدیر است وقتی در کمتر از چندماه هم صادر کننده نمونه کشور بشود و هم نشان عالی مدیرسال۱۴۰۲ به وی تعلق بگیرد باید هم افرادی توسط رقیبانش اجیر شوند تا بشدت تخریبش کنند تا دلسردش کنند که دیگر کار نکند و ساکت مثل خودشان بنشیند مگر نمی دانند که : هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند….

 

#نخبگان_خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار