فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم خوزستان در انتخابات

تاریخ انتشار: شنبه 4 آذر 1402 | 23:51 ب.ظ
فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم خوزستان در انتخابات زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در ترغیب و تشویق شهروندان به حضور مشارکت در انتخابات دارند.

عبدالله افرازه شهاوند در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز به اهمیت نقش انتخابات خوزستان در آرای کشوری اشاره و اظهار کرد: بهبود قانون انتخابات و تغییراتی که در قانون انتخابات صورت گرفت باعث شد ثبت نام از داوطلبان در دو مرحله انجام شود.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان در مرحله پیش ثبت نام باعث شد که اشخاصی که شرایط شکلی شرکت در انتخابات را ندارند در مرحله ثبت نام نهایی رد شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: ثبت نام انتخابات در خوزستان نسبت به مرحله قبل در استان سه برابر بوده و این بسیار خرسند کننده است.

وی اضافه کرد: ضابطین قضایی در زمان اجرای انتخابات در خوزستان از اختیارات بیشتری استفاده خواهند کرد که این اختیارات در برگزاری بهتر جریان انتخابات نمود بسیار خوبی خواهد داشت.

شهاوند ادامه داد: هیات نظارت به دنبال ساماندهی هر چه بهتر فرآیند انتخابات در سطح خوزستان خواهند بود، همچنین در این دوره قانون شفاف سازی مالی در جلوگیری از بسیاری از مشکلات و سوء تفاهم‌ها گامی بسیار بزرگ خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها در ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها در راستای مشارکت بالای شهروندان در انتخابات استفاده شود.

افرازه شهاوند ادامه داد: ایجاد بستر لازم برای مشارکت بالا در انتخابات وظیفه همه است و باید در اولویت ادارات و دستگاه‌های اجرایی قرارگیرد.

وی گفت: اقدامات و عملکرد مثبت دولت باید برای مردم گزارش داده شود تا در جریان خدمات و طرح‌های اجرا شده قرارگیرند./خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار