مدیر عامل آبفای خوزستان:

میزان آبگرفتگی در اهواز به نسبت سال قبل کمتر شده است

تاریخ انتشار: شنبه 27 آبان 1402 | 20:28 ب.ظ
میزان آبگرفتگی در اهواز به نسبت سال قبل کمتر شده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اصلاح شبکه فاضلاب اهواز گفت: میزان آبگرفتگی در نخستین باران پاییزی اخیر به نسبت سال قبل کاهش پیدا کرده است و آبگرفتگی برخی مناطق نیز در مدت کوتاهی برطرف شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ محمدرضا کرمی‌نژاد روز شنبه در گفت‌وگو یی با اشاره به میزان بارندگی در اهواز گفت: با تلاش تیم‌های مختلفی که در نقاط مختلف اهواز مشغول پایش وضعیت هستند آبگرفتگی در برخی نقاط اهواز پس از ۲۴ ساعت برطرف شد.

وی با اشاره به وجود هفت میلیون متر مکعب آب بارش برای دفع از شبکه فاضلاب در بارش باران اخیر گفت: طرح اصلاح شبکه فاضلاب اهواز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است با این وجود تیم‌های عملیاتی به طور شبانه‌روزی نسبت به دفع روان آب‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اقدامات در حال انجام در برخی نقاط که دچار ریزش شده اند اشاره کرد و گفت: میدان ۱۵ خرداد از جمله نقاط ریزی بود که مشکل آن در حال رفع شدن است و با رفع مشکل این نقطه، مشکلات منطقه لشکر نیز برطرف می‌شود.

به گفته کرمی‌نژاد عملیات اجرایی طرح فاضلاب در خیابان خرداد منطقه کیانپارس اهواز تمام شده است و پس از آن عملیات اجرایی اصلاح شبکه فاضلاب خیابان وهابی آغاز می‌شود تا این مناطق نیز در آینده با مشکل آبگرفتگی رو به رو نشوند.

به گزارش نخبگان، هر سال در فصل بارش باران اغلب مناطق شهرستان اهواز دچار آبگرفتگی می شوند با اجرای پروژه فاضلاب اهواز نقاط آبگرفتگی در این شهر بر اثر بارندگی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، هر سال در فصل بارش باران اغلب مناطق شهرستان اهواز دچار آبگرفتگی می شوند با اجرای پروژه فاضلاب اهواز نقاط آبگرفتگی در این شهر بر اثر بارندگی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است./ ایرنا

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار