نیشکری‌ها جوایز استاندارد را درو کردند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آبان 1402 | 23:01 ب.ظ
نیشکری‌ها جوایز استاندارد را درو کردند زمان مطالعه: < 1 دقیقه چهار شرکت زیرمجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در نکوداشت یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان برترین‌های استاندارد خوزستان انتخاب و تجلیل شدند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، آیین تجلیل از برترین‌های استاندارد خوزستان – سال ۱۴۰۲ با شعار “یک‌صد سال اعتبار” امروز چهارشنبه (۱۷ آبان) در سالن همایش‌های گیت بوستان با حضور شخصیت‌های استانی و ملی برگزار شد.

شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی، شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی، شرکت خمیرمایه و الکل رازی در این مراسم به عنوان واحدهای تولیدی نمونه استانی و شرکت آبان بسپار و کشت و صنعت حکیم فارابی به عنوان واحدهای نمونه کنترل کیفیت انتخاب شدند.

در ادامه شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی در بخش اشتهار به کیفیت به عنوان واحد برگزیده انتخاب و جایزه ملی کیفیت با درجه یک ستاره را دریافت کرد.

در این مراسم دکتر احسان ساده معاون ارزیابی و انطباق سازمان ملی استاندارد، آیت‌الله دکتر محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، دکتر صادق جعفری چگنی دادستان عمومی اهواز، دکتر مهرداد نیکو رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان، دکتر راضی جلالی معاون اقتصادی استانداری خوزستان و علی داودی مدیرکل استاندارد خوزستان حضور داشتند.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال‌های اخیر در رعایت استانداردها و کسب نشان استاندارد در تولید شکر و سایر محصولات جانبی پیشتاز بوده و حائز رتبه‌های متعددی شده است.

با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد شکر کشور توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به‌طور متمرکز تولید می‌شود، این هلدینگ کشاورزی در همه فرآیند‌های تدوین و اجرای استاندارد‌های صنعت شکر و صنایع جانبی در سطح کشور حضوری فعال دارد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار