رژیم صهیونیستی و حامیان‌شان کاملا ناامید و مایوس‌اند

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402 | 17:59 ب.ظ
رژیم صهیونیستی و حامیان‌شان کاملا ناامید و مایوس‌اند زمان مطالعه: ۲ دقیقه سرپرست فرمانداری اهواز گفت: اسرائیلی‌ها دارند دست و پا می‌زنند تا بمانند و بتوانند دوام بیاورند و حامیان‌شان هم در حال تلاش هستند تا آن‌ها را نگهدارند اما کاملا مایوس و ناامید هستند.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ سید احمد موالی‌زاده در گفت‌وگویی ، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیست در غزه، اظهار کرد: وقتی یک حیوان درنده، حیوانی را شکار می‌کند همان را می‌خورد و می‌رود اما جنایاتی که در غزه در حال رخ دادن است نشان می‌دهد برخی‌ها مانند اسرائیل از حیوان درنده هم درنده‌تر و خونخوارتر هستند.

وی افزود: اسرائیلی‌ها نمی‌گویند که اشتباهی جایی را زده‌اند و علنا می‌گویند می‌خواهیم نسل‌کشی کنیم زیرا بعدها این کودکان بزرگ می‌شوند و علیه ما می‌شوند بنابراین نمی‌خواهیم که نسل آن‌ها روی زمین بماند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: اسرائیلی‌ها دارند دست و پا می‌زنند تا بمانند و بتوانند دوام بیاورند و حامیان‌شان هم در حال تلاش هستند تا آن‌ها را نگهدارند اما کاملا مایوس و ناامید هستند.

موالی‌زاده بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمود تا ۲۵ سال دیگر اسرائیل را نمی‌بینیم اما احساس می‌شود که شاید تا پنج سال دیگر عملا چیزی به نام اسرائیل وجود نداشته باشد و آن‌ها مجبور می‌شوند به خواسته این مردم مظلوم و ستم‌دیده تن دهند.

وی عنوان کرد: اسرائیلی‌ها به کشورهای قدرتمند و مستکبر وابسته‌اند وگرنه آدم‌های بسیار بزدل و ترسویی هستند و چون می‌ترسیدند همیشه از جنگ و جدال دوری می‌کردند. در مقابل، فلسطینی‌ها مقاوم هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند. ۷۵ سال است که فلسطینی‌ها این ظلم را تحمل می‌کنند و همچنان مقاومت می‌کنند بنابراین اسرائیلی‌ها از آن‌ها رعب دارند.

سرپرست فرمانداری اهواز با تاکید بر لزوم حمایت مردم از فلسطینی‌ها، گفت: مردم فلسطین نیاز ندارند به آن‌ها بمب، سلاح و موشک بدهیم و در این شرایط بهترین نوع حمایت از مردم فلسطین، حمایت معنوی است.

وی در مورد اینکه چه شد که فلسطینی‌ها به این میزان اعتماد به نفس رسیدند که با تمام تمهیدات و تشکیلات رژیم صهیونیستی، عملیات طوفان الاقصی را اجرا کنند؟ گفت: اعتماد به نفس فلسطینی‌ها برای انجام این کار، از حمایت مردم آزاده دنیا به دست آمده است بنابراین این راهپیمایی‌ها، تحصن‌ها و کارهای دیگر قوت قلب و کمکی برای مقاومت و ایستادگی بیشتر این مردم تا رسیدن به پیروزی است./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار