دانش آموزان، ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آبان 1402 | 21:48 ب.ظ
دانش آموزان، ادامه دهنده راه شهدای دانش آموز زمان مطالعه: < 1 دقیقه نسل امروز نباید بگذارند که پرچم افتخار نسل دفاع مقدس بر زمین بیفتد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در طرح لاله‌های روشن، یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموزی در مدارس خوزستان گفت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس در سنگر علم و جهاد فعال بودند و جان خود را در راه انقلاب و میهن اسلامی فدا کردند و نسل امروز نباید بگذارند که پرچم افتخار آن نسل بر زمین بیفتد.
سردار عبدالرضا میر حاجتی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه افزود:  این رژیم جنایتکار در غزه مشغول نسل کشی است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز رژیم بعث عراق مدارس ما را مورد هجوم قرار می‌داد و دانش آموزان ما را به شهادت می‌رساند. چندی پیش سالروز بمباران مدرسه شهید پیروز بهبهان بود. جنایتی که هنوز در ذهن ملت ایران نقش بسته و هرگز فراموش نخواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  بیان کرد:  دشمن روی جوانان و خانواده ایرانی دست گذاشته و قصد دارد با ترفند‌های مختلف، حجاب، عفاف، حیا، آبرو و سبک زندگی شرافتمندانه ایرانی و اسلامی را از ما بگیرد.

سردار حاجتی تاکید کرد:  پیروزی نهایی در همه عرصه‌ها با جبهه حق و حقیقت است و مردم دنیا بزودی به ماهیت واقعی و پلید استکبار و اسرائیل پی می‌برند و آن‌ها برای همیشه رسوای تاریخ خواهند شد./ خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار