پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل

تاریخ انتشار: شنبه 6 آبان 1402 | 09:48 ق.ظ
پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان – به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهبرد سازمان آب و برق خوزستان در مقابله با تهدیدات، به خصوص تهدیدات منابع آبی و زیر ساخت های آب و برق استان همواره بر پایه اقداماتی بوده که ضمن کاهش آسیب پذیری، ارتقای تاب آوری را نیز به دنبال داشته است. به عبارتی این راهبرد برگرفته از رویکردهای پدافند غیر عامل می باشد. پدافند غیرعامل به عنوان مکمل، از زمره بهترین روش‌های دفاعی است که کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌ها و مراکز حائز اهمیت حیاتی، حساس و مهم را تأمین می کند و تداوم فعالیت‌های ضروری و در نهایت پایداری ملی را به دنبال دارد.

در سیاست‌های کلی نظام نیز بر پدافند غیرعامل به عنوان مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی،کاهش آسیب‌پذیری‌ها، ارتقاء پایداری ملی، تداوم فعالیت‌های ضروری و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن ، تأکید شده است.

در این راستا نقش بی‌بدیل نیروهای صنعت آب و برق در این حرکت پیش رونده و پیش برنده قابل توجه و حائز اهمیت خواهد بود. واحد های مختلف ستاد سازمان، شرکت‌ها و مراکز تابعه سازمان آب و برق خوزستان با درک عمیق از تمامی تهدیدات و به ویژه تهدیدات نوین، اقدامات پدافند غیرعامل را سرلوحه کار خود قرار داده و با آمادگی و هوشیاری کامل، ضمن شناسایی، رصد و پایش تهدیدات و روند تغییرات آن‌ها، با تکیه بر اصول و ملاحظات مربوط، در جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل به عنوان بخشی از بدنه نیروهای صنعت آب و برق اقدام می گردد.

بدینوسیله فرا رسیدن ایام نکوداشت پدافند غیرعامل را به تمامی همکاران محترم و خانواده بزرگ صنعت آب و برق تبریک عرض نموده و برای همه تلاشگران این عرصه که در حفظ، بقا و تداوم کارکرد زیرساخت‌های آب و برق استان لحظه‌ای درنگ و سستی به خود راه نداده‌اند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، اقدامات اساسی در جهت نیل به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌ها تحقق یابد.

عباس صدریان فر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار