همدلی نیشکر در ماه مهر؛

۳ هزار بسته آموزشی در مناطق همجوار نیشکر توزیع شد

تاریخ انتشار: شنبه 8 مهر 1402 | 21:06 ب.ظ
۳ هزار بسته آموزشی در مناطق همجوار نیشکر توزیع شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از توزیع سه هزار کیف و بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان محروم مناطق همجوار کشت و صنعت‌های نیشکر خبر داد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان – به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در حاشیه مراسم پویش سراسری «هم‌کلاسی مهربان» که پنج‌شنبه (ششم مهرماه) با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، نیشکر را شرکتی پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی دانست و تأکید کرد، کمک‌ها به دانش‌آموزان محروم تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی رفع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان مناطق پیرامونی را اولویت اصلی این شرکت در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و بر ضرورت تقویت بنیه علمی این دانش‌آموزان تأکید کرد.

احداث ۱۴ مدرسه در مناطق پیرامونی

به گفته مدیرعامل توسعه نیشکر، این شرکت در مسیر تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، تاکنون ۱۳ مدرسه در مناطق پیرامونی کشت و صنعت‌های نیشکری ساخته و چهاردهمین مدرسه نیز در دست احداث است.

البته این تنها کمک شرکت توسعه نیشکر برای رشد آموزشی منطقه نیست؛ صنعت نیشکر در کنار ساخت مدارس، در زمینه تجهیز، نوسازی و اهدای بسته‌های آموزشی نیز در کنار آموزش و پرورش بوده است.

حمایت از تولید داخلی با نقش و طرح نیشکر

ناصری اهدای این بسته‌های آموزشی را اقدامی مستمر در طول سال تحصیلی عنوان کرد و گفت، در پویش هم‌کلاسی مهربان، از نوشت‌افزار تولید داخلی با نقش و طرح‌هایی از نیشکر استفاده شده و این اقدام، در کنار حمایت از تولید داخلی، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با دستاوردهای صنعت نیشکر را به دنبال دارد.

حمایت از دانش‌آموزان نخبه مناطق پیرامونی و همچنین تأمین سرویس رفت‌وبرگشت معلم‌ها از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که دکتر ناصری به آن اشاره کرد و گفت، فعالیت‌های صنعت نیشکر در حوزه توانمندسازی آموزشی منطقه، متنوّع است و این فعالیت‌ها به توسعه آموزشی استان کمک کرده است.

قدردانی از اقدامات نیشکر در عمل به مسئولیت اجتماعی

در این مراسم، همچنین سردار مسعود فلاحی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل‌(ع) در گفت‌وگویی با روابط‌عمومی، از اقدامات شرکت توسعه نیشکر در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد و خواستار ورود سایر ارگان‌ها به رفع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان مناطق محروم شد.

سردار فلاحی، دانش‌آموزان را آینده‌سازان وطن دانست و گفت، همه ارگان‌ها در حدّ توان خود باید گامی در جهت شکوفایی استعداد و خلاقیّت دانش‌آموزان مناطق محروم بردارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار