خبر خوش بنی‌تمیم؛ قهرمانان خوزستانی شارژ مالی می‌شوند

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 شهریور 1402 | 17:36 ب.ظ
خبر خوش بنی‌تمیم؛ قهرمانان خوزستانی شارژ مالی می‌شوند زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پرداخت پاداش به ورزشکاران خوزستانی اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان و بازی های آسیایی خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا حمید بنی تمیم در گفت و گویی، با اشاره به شارژ مالی ورزشکاران خوزستانی، اظهارکرد: مبلغی را از شرکت پتروشیمی مارون صرفا برای تجلیل […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از پرداخت پاداش به ورزشکاران خوزستانی اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان و بازی های آسیایی خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا حمید بنی تمیم در گفت و گویی، با اشاره به شارژ مالی ورزشکاران خوزستانی، اظهارکرد: مبلغی را از شرکت پتروشیمی مارون صرفا برای تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران استان در اردوی های تیم ملی و مدال آوران گرفتیم که طی چند روز آینده پاداش ها به دست ورزشکاران می رسد تا با روحیه دو چندان پا به مسابقات جهانی و بازی های آسیایی پیش رو بگذارند.

وی بیان کرد: در این راستا از ۵۱ ورزشکار تجلیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور پس از چند سال در استان خوزستان، عنوان کرد: این مراسم بعد از هفت سال برگزار شد و از ۲۲۰ مدال آور آسیایی و جهانی تقدیر کردیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برنامه داریم طی چند هفته آینده از ورزشکارانی که پس از دی ماه سال گذشته موفق به کسب مقام در مسابقات آسیایی و جهانی شدند، تجلیل کنیم.

بنی تمیم همچنین با اشاره به گله مندی اخیر رضا دهدار دارنده مدال چند مدال جهانی و آسیایی، گفت: نقد آقای دهدار و نقدهای این چنینی به حق است و من هفته گذشته نیز با او صحبت کردم و از پرداخت نشدن یکسری جوایز مدال آوری هایش که مربوط به سال های قبل است، گله مند بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار