نمایشگاه هفته دولت در خوزستان آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 شهریور 1402 | 21:41 ب.ظ
نمایشگاه هفته دولت در خوزستان آغاز به کار کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه نمایشگاه هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و سایر مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نمایشگاه هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد.


هفته دولت

هفته دولت

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و سایر مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه شاهد یک سری مراسم رونمایی و انعقاد تفاهمنامه در راستای جهاد تبیین هستیم و در هر غرفه صفحه نمایش جهت پخش تولیدات چندرسانه ای و دستاوردهای مربوط به دستگاها مستقر می‌شود.

گفتنی است تعدادی از دستگاه ها به دلیل ایام اربعین در حال خدمت‌رسانی به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه هستند و امکان حضور در نمایشگاه را پیدا نکردند.

لازم به ذکر است در یک سالن نیز مواد غذایی از جمله مرغ و برنج با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی تحت نظارت اتاق اصناف و همچنین لوازم التحریر عرضه میشود.

برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، میز خدمت، نشست خبری برای مدیران و حضور دانش آموزان راهیان پیشرفت از جمله بخش های این نمایشگاه سه روزه خواهد بود که در دو سالن برگزار می شود.

این نمایشگاه به مدت ۳ روز از هفتم تا نهم شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های دائمی اهواز جهت بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار