قدرت‌نمایی نیشکر با نمایش شکر دارویی در نمایشگاه «فارمکس»

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 مرداد 1402 | 06:16 ق.ظ
قدرت‌نمایی نیشکر با نمایش شکر دارویی در نمایشگاه «فارمکس» زمان مطالعه: ۲ دقیقه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان اولین و تنها تولیدکننده شکر دارویی در خاورمیانه، با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های دارویی (فارمکس)، محصولات تولیدی و تحقیقی خود را به نمایش گذاشت. شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان اولین و تنها تولیدکننده شکر دارویی در خاورمیانه، با حضور در پنجمین نمایشگاه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان اولین و تنها تولیدکننده شکر دارویی در خاورمیانه، با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های دارویی (فارمکس)، محصولات تولیدی و تحقیقی خود را به نمایش گذاشت.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان اولین و تنها تولیدکننده شکر دارویی در خاورمیانه، با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های دارویی (فارمکس)، محصولات تولیدی و تحقیقی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نمایشگاه، روز سه‌شنبه (۳۱ مردادماه) در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال تهران با حضور شرکت‌های بزرگ داروسازی برگزار شد.

فارمکس یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی صنعت دارویی در ایران است که شرکت‌های تولیدکننده دارویی با نمایش تجهیزات پزشکی و دارویی، مواد اولیه دارویی و ماشین‌آلات تولید دارو حضوری فعال دارند. امسال ۵۳۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

شکر دارویی از تولیدات اصلی و راهبردی شرکت توسعه نیشکر است؛ در دنیا شرکت‌های محدودی در اروپا، آمریکا، چین و برزیل این محصول را تولید می‌کنند که با بهره‌برداری از کارخانه شکر دارویی این شرکت در کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی، ایران نیز در رده تولیدکنندگان مهم این محصول قرار گرفته است.

کارخانه شکر دارویی صنعت نیشکر ظرفیت تولید ۱۵ هزار تُن شکر دارویی در سال را دارد که با این ظرفیت اسمی تولید، علاوه بر تامین نیاز داخلی شرکت‌های داروسازی، امکان صادرات نیز وجود دارد.

بر اساس این گزارش، رویداد بین المللی فارمکس در این سال‌ها توانسته با گردهم آوردن فعالین این حوزه درکنار یکدیگر، فرصت‌های کسب و کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان سازد و به رشد شرکت های داخلی کمک نماید.

در این رویداد شرکت‌های داخلی نسبت به معرفی محصولات و خدمات خود به بازار جهانی اقدام می‌کنند، همچنین فرصت می‌یابند همکاری‌های جدیدی را در زمینه تحقیق، توسعه و فناوری آغاز کنند. این نمایشگاه تا سه شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی ایران مال دایر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار