تجلیل از برگزیدگان خوزستانی در هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 شهریور 1402 | 19:43 ب.ظ
تجلیل از برگزیدگان خوزستانی در هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از برگزیدگان خوزستانی در آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه» تجلیل شد. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر مجید منادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه» با حضور «یاسر احمدوند» معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از برگزیدگان خوزستانی در آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه» تجلیل شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانبه گزارش نخبگان و به نقل از مهر مجید منادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره «جایزه فیروزه» با حضور «یاسر احمدوند» معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «اسماعیل جانعلی‌پور» مدیرکل اداره مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این رویداد در محل سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش ایده‌های نوآورانه، کسب و کارهای نوپا، کسب و کارهای تجاری و در چهار قالب عروسک، هدایای فرهنگی، نوشت افزار و اسباب بازی ذیل دبیرخانه فرهنگی صنایع ایران برگزار شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: تعداد ۵۹ اثر به دبیرخانه خوزستان رسید که پس از بررسی‌های انجام شده ۵۸ اثر پذیرفته شد که به ستاد اصلی جایزه فیروزه در تهران معرفی شدند که هفت اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

منادی گفت: در این دوره از جشنواره، سیده زینب موسوی و بهناز پویان در بخش عکس شایسته تقدیر شدند؛ همچنین در نمایشگاه برگزار شده زینب حیدری و زینب موسوی در بخش عروسک، تختایی (کپو بافی) و ناهید قلی (سرامیک) در بخش هدایای فرهنگی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: به منظور نشان دادن هنر و توان هنرمندان خوزستان و ایجاد فضایی برای رساندن آنها به تولید اقتصادی، آثار را برای فعالان فرهنگی و علاقمندان به هنر در یکی از مراکز استان به نمایش خواهیم گذاشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار